انتخاب برگه
دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

هدف از انجام لیزر، رهایی از موهای زائد و ناخواسته، رفع چین و چروک، و یا جای زخم و اسکار می باشد. اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید، این است که آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا با لیزر و عملکرد آن آشنا شوید.

آیا اشعه لیزر ضرر دارد؟

پایه و اساس کار لیزر با اشعه است، اما اشعه ای که ایمن می باشد. در درمان با لیزر، از اشعه غیر یونیزه ای استفاده می شود، که با تولید پرتو مناسب، فولیکول های مو نابود می شوند.اشعه ساطع شده از لیزر، اشعه غیر یونیزه است که متفاوت از اشعه های ساطع شده از اشعه ایکس می باشد.

نکته ای که حائز اهمیت است، این است که این اشعه یونیزه از سطح بدن عبور می کند و می تواند باعث آسیب DNA و در نهایت سرطان شود. اما خوشبختانه چنین اتفاقی در مورد اشعه غیر یونیزه وجود ندارد و این نوع اشعه هرگز به لایه های عمقی پوست نفوذ نخواهد کرد، و متعاقبا هیچ گونه آسیب و جهش DNA را به همراه ندارد، پس در نتیجه، احتمال ابتلا به سرطان نیز از بین می رود.

دستگاه مدیواستار لیزر موهای زائد ، روش ایمنی است، چرا که طول موج استفاده در این روش، آسیبی را به DNA سلولی وارد نمی کند و منجر به بروز سرطان نیز نخواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیریدو به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

پالس انرژی استفاده شده در لیزر موهای زائد ، به اندازه ای است که تنها باعث تخریب فولیکول های مو می شود و جای نگرانی برای لیزر موهای زائد در نواحی مانند خط بیکینی و یا نواحی تناسلی برای خانم ها، و یا حتی ابتلا به سرطان وجود ندارد.لیزر موهای زائد، روش ایمنی است، چرا که طول موج استفاده در این روش، آسیبی را به DNA سلولی وارد نمی کند و منجر به بروز سرطان نیز نخواهد شد.

دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت

دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

نکته دیگر در خصوص لیزر موهای زائد این است، که اشعه ساطع شده از لیزر از فولیکول های مو عبور نمی کند و به ارگان های داخلی بدن نمی رسد، به همین خاطر، لیزر منجر به ناباروری نیز نخواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

 

آیا لیزر صورت عوارض دارد؟

با این که لیزر موهای زائد ، روش ایمنی است، اما احتمال بروز برخی عوارض بعد از جلسات درمانی وجود دارد، که موقت بوده و برطرف خواهند شد. برخی از این عوارض عبارتند از:

–  احساس سوزش در ناحیه مانند آفتاب سوختگی

–  قرمزی پوست ناحیه، به دلیل آسیب فولیکول های مو و واکنش بدن به این اتفاق

–  تغییر رنگ پوست ناحیه که ممکن است تیره تر و یا روشن تر از حالت طبیعی شود

بعد از یک جلسه درمان با لیزر، شاهد ریزش مو و توقف رشد موهای ناحیه به مدت یک ماه خواهید بود. بعد از گذشت این مدت، احتمال رشد مجدد موها وجود دارد، البته موهایی که نازک تر و روشن تر از قبل هستند. ممکن است چندین جلسه درمان نیاز باشد.

مطالب مرتبط

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بدون شک لیزر موهای زائد بهترین و ایمن ترین روش برای رهایی از موهای زائد بدن محسوب می­شود که در چند سال گذشته بسیار متداول شده است. اما ممکن است با این پرسش­های مواجه شوید که مراقبت­های بعد از اولین جلسه لیزر چگونه است؟ تا چند ساعت بعد...

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد راه حلی محبوب برای برداشتن موهای زائد است که از سایر روش های از بین بردن موهای زائد تاثیری طولانی مدت تر دارد. استفاده از لیزر موهای زائد با متوقف کردن رشد فولیکول های مو به از بین بردن موهای زائد می انجامد. برخی از متقاضیان لیزر...

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

حدوداً چند ماهی که از زایمان می گذرد، مادر به روال عادی و زندگی روزمره خود باز می گردد. شاید قصد داشته باشد که درمان با لیزر موهای زائد را از سر بگیرد و این سوال برای فرد مطرح شود که آیا لیزر موهای زائد در دوران شیردهی بی خطر است؟ آیا لیزر بر نوزاد تاثیر منفی می...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی