انتخاب برگه
لاغری با بادی جت

بادی جت (Body- Jet)

لیپوساکشن با بادی جت (Body- Jet) و مزایای آن

لیپوساکشن با بادی جت  (Body- Jet)از جمله روش های لاغری با کمترین میزان تهاجم است که در آن با استفاده از نیروی آب، چربی های اضافی برداشته می شود و در نتیجه بدن به فرم دلخواه می رسد. این روش برای لاغری های موضعی به خصوص زمانی که فرد با رژیم غذایی و ورزش به نتیجه دلخواه خود نرسیده باشد، به کار گرفته می شود. از مهمترین مزایای این روش لاغری می توان به کمترین میزان تورم، دوره نقاهت بسیار کوتاه و اثر بخشی طولانی مدت اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با لاغری با دستگاه بادی جت تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

لیپوساکشن با بادی جت

لیپوساکشن با بادی جت چگونه انجام می شود؟

لیپوساکشن با بادی جت یک درمان جدید برای لاغری موضعی محسوب می شود که اخیراً توسط FDA تأیید شده است. در این روش از نیروی آب برای از بین بردن نواحی ناخواسته چربی که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند، استفاده می شود. در بادی جت هنگام برداشتن چربی های اضافه نیروی کمتری نسبت به سایر روش های قدیمی لیپوساکشن نیاز است، بنابراین آسیب کمتری به بافت ها و ارگان های اطراف، از جمله پوست، ماهیچه ها، اعصاب و رگ های خونی وارد می شود.

بادی جت به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود که کمترین ناراحتی را در فرد ایجاد می‌کند. مدت زمان برداشتن چربی از هر قسمت در حدود سی تا چهل دقیقه طول می کشد و بعد از انجام لیپوساکشن با بادی جت، فرد قادر به انجام کارها و فعالیت های روزانه و روتین خود نیز خواهد بود.

لیپوساکشن بادی جت برای چه نواحی از بدن کارایی دارد؟

لیپوساکشن بادی جت ممکن است در ترکیب با سایر روش‌های زیبایی مانند لیفت شکم استفاده شود. نواحی که اغلب با لیپوساکشن بادی جت دستخوش تغییر و کاهش چربی می شوند، عبارتند از:

  • شکم و طرفین شکم
  • بازوها
  • باسن
  • کمر و پشت
  • بخش داخلی و خارجی ران
  • پشت ساق پا
  • سینه مردان

 

بیشتر بخوانید: بهترین دستگاه برای لاغری موضعی

 

مزایای لیپوساکشن با بادی جت

در صورتی که رژیم غذایی و ورزش دیگر کمکی به فرم دهی بدن شما نمی کند، روش لاغری با بادی جت می تواند با ایجاد کمترین عارضه در مقایسه با سایر روش ها موثر واقع شود. با بادی جت می توانید بهترین نتیجه را بدون دوره نقاهت نسبتا طولانی و تحمل کردن درد و تورم تجربه کنید. مهمترین مزایای لیپوساکشن با بادی جت عبارت است از:

  • نسبت به سایر انواع لیپوساکشن کم تهاجمی تر است و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.
  • روش سریعتر و کارآمدتری نسبت به سایر روش های لیپوساکشن دارد.
  • کمترین میزان عوارض در روش بادی جت مشاهده می شود.
  • کمترین میزان آسیب به بافت های مجاور دارد.
  • کمترین میزان التهاب، تورم و کبودی را ایجاد کرده که پس از گذراندن دوره نقاهت برطرف می شوند.
  • به روش بی حسی موضعی (بدون نیاز به بیهوشی عمومی) انجام می شود.
  • در این روش کمترین آسیب به سلول های چربی وارد می شود، بنابراین در صورت درخواست بیمار چربی ها برای تزریق به سایر نواحی به کار گرفته می شود.

چه افرادی کاندیدای مناسب لیپوساکشن با بادی جت هستند؟

از آنجایی که بادی جت یکی از ایمن ترین و موثرترین روش های لیپوساکشن و لاغری موضعی است، می تواند انتخاب مناسبی برای خانم ها و آقایان بالغ در سنین مختلف باشد. با این حال این روش ممکن است برای همه اثربخش نبوده و یا با عوارضی همراه باشد. به طور کلی کاندیدهای مناسب برای لیپوساکشن با بادی جت به شرح زیر است.

  • این روش به افراد بالای 18 سال توصیه می شود، زیرا قبل از 18 سالگی امکان رشد و تغییر در بدن افراد وجود داشته و می تواند بر نتیجه درمان تاثیر منفی ایجاد کند.
  • افراد با حداقل مقدار پوست اضافی و خاصیت ارتجاعی پوست برای این روش مناسب هستند. توجه داشته باشید که از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست با افزایش سن می تواند نتایج لیپوساکشن را به خطر بیندازد، اما اگر پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کند، سن به تنهایی منعی برای لیپوساکشن نخواهد بود.
  • افرادی که دچار چاقی موضعی در ناحیه شکم، بازوها، ران ها، باسن و سایر نواحی بدن خود هستند و با وجود ورزش و رژیم غذایی، چربی در این نواحی کاهش پیدا نمی کنند.
  • افرادی که بیشتر از 10 تا 12 کیلوگرم اضافه وزن نداشته و بیماری خاصی ندارند، کاندیدای مناسب این روش لاغری هستند.
  • افرادی که از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستند و از مشکلاتی مانند بیماری قلبی، مشکلات انعقاد خون، بیماری های کبدی و مشکلات پوستی رنج نمی برند. همچنین، این روش لاغری به افراد معتاد (اعتیاد به مواد مخدر یا الکل) و اشخاصی که دارای اختلالات روانی بوده و نیاز به مصرف دارو دارند، توصیه نمی شود.

شایان ذکر است که اگر قصد کاهش وزن قابل توجهی (بالای 12 کیلو) را دارید، این روش به شما توصیه نمی شود. همچنین، زنانی که قصد بارداری (یا کاهش وزن) دارند باید از انجام این عمل پیش از بارداری و زایمان اجتناب کنند. توجه داشته باشید که لیپوساکشن سلولیت را از بین نمی برد و نمی تواند پوست شل را سفت کند. بنابراین برای لیفت بدن از روش های دیگر به توصیه پزشک خود استفاده کنید.

لیپوساکشن با بادی جت

تفاوت بادی جت و سایر روش های لیپوساکشن

تفاوت اصلی میان لیپوساکشن بادی جت با سایر روش های لیپوساکشن، در میزان چربی است که برداشته می شود. در روش های قدیمی، چربی های اضافی با استفاده از کانولا شکسته و سپس از بدن خارج می شوند. همچنین، در برخی از روش ها برای خارج کردن چربی های اضافی از لیزر استفاده می شود.

اما در لیپوساکشن با بادی جت، چربی های اضافی با استفاده از نیروی آب برداشته می شوند. در نتیجه از میزان آسیب و صدمه به بافت های اطراف نیز تا حد بسیار زیادی کاسته خواهد شد. همچنین، بعد از جراحی نیز میزان درد و التهاب نیز کمتر از سایر روش های لیپوساکشن است. در واقع دلیل محبوبیت لیپوساکشن با بادی جت، این است که این روش عوارض و خطرات بسیار کمی را به همراه دارد و روش بسیار سریع و ایمن در حذف چربی های اضافی به شمار می رود.

دوران نقاهت و مراقبت های پس از آن

طول دوره نقاهت لیپوساکشن با بادی جت، در حدود چند روز تا یک هفته است. البته طول این دوره به عواملی مانند سن و شرایط جسمانی فرد نیز بستگی دارد، به طوری که برخی افراد تنها چند ساعت پس از انجام این روش می توانند کارهای روزانه خود را انجام دهند. با این حال، توصیه می شود که فرد یک تا دور روز بعد از انجام این درمان به محل کار خود بازگردد.

توجه داشته باشید که بعد از جراحی، انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش، به مدت 2 هفته و تا زمان بهبودی کامل، ممنوع است. برخی بیماران بعد از انجام این روش، از درد و یا بی حسی در ناحیه تحت درمان شکایت می کنند، که البته جای نگرانی وجود ندارد و این علائم به مرور زمان بهبود خواهند یافت. به همین علت، اغلب داروهای مسکن برای فرد در نظر گرفته می شود که بهتر است تا 4 روز از این داروها استفاده شود.

بعد از انجام لیپوساکشن با بادی جت، ممکن است ترشحاتی همراه با خون و چربی از بخیه ها دیده شود. بعد از انجام این روش، پانسمانی بر روی ناحیه قرار می گیرد، تا از میزان التهاب کاسته شود و روند بهبودی نیز تسریع یابد. در برخی موارد جهت پیشگیری از بروز عفونت، آنتی بیوتیک هایی برای فرد در نظر گرفته می شود.

کلام آخر

لیپوساکشن با بادی جت، یکی از روش های موثر و کم تهاجمی لاغری موضعی محسوب می شود که نسبت به سایر روش های لیپوساکشن دوره بهبودی کوتاه تری دارد. اگرچه این روش عوارض جانبی کمتری نسبت به سایر روش های لیپوساکشن دارد، اما توصیه می شود که این درمان در مراکز درمانی و کلینیک های معتبر توسط پزشک متخصص انجام شود. توجه داشته باشید که انجام بادی جت توسط پزشک متخصص و متبحر از عوارض کوتاه مدت مانند تورم، کبودی و قرمزی کاسته و نتیجه درمان مطلوب خواهد بود.

منبع:

https://www.stevenringlermd.com/body-procedures-grand-rapids/surgical/body-jet-liposuction/

لیپوساکشن با بادی جت ، از جمله روش های لاغری با کمترین میزان تهاجم است، که در آن با استفاده از نیروی آب، چربی های اضافی برداشته می شود و در نتیجه بدن به فرم دلخواه می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیرید و به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

مطالب مرتبط

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

برای بسیاری از مردان موهای ناخواسته بدن آزاردهنده است. بسیاری از مردان گزارش می دهند که هنگام رفتن به شنا یا تعطیلات خانوادگی نسبت به موهای زائد در بعضی نواحی احساس خودآگاهی دارند. اما تلاش برای از بین بردن موهای ناخواسته با اصلاح یا اپیلاسیون به سادگی یک رویکرد عملی...

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

اسکارها از یک پاسخ آشفته ترمیم زخم ایجاد می شوند که بافت فیبروتیک را به دلیل تشکیل نامنظم کلاژن پشت سر می گذارند. انواع مختلفی از اسکار وجود دارد که شامل اسکار آتروفیک، هیپرتروفیک، انقباضی و کلوئید می شود. درمان‌های موجود برای اصلاح اسکار بستگی به نوع اسکار دارد و از...

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

جراحی با فرکانس رادیویی استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا به بافت برای برش، انعقاد یا تخریب بافت است. این روشی موثر برای برداشتن خال های برجسته و سایر ضایعات پوستی با حداقل جای زخم است.   ضایعات و توده های پوستی مناسب برای برداشتن خال با فرکانس رادیویی...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی