انتخاب برگه
دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره

دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست تیره دارند دستگاه مدیواستار است که از تکنولوژی دایود بهره می برد. این دستگاه به واسطه تکنولوژی قابل اطمینانی که دارد به راحتی می تواند مورد استفاده پزشکان قرار گیرد. تکنیک برداشتن موهای زائد مراحل ساده ای دارد که به راحتی قابل آموزش به کاربران و اپراتورها است.

هندپیس دستگاه مدیواستار طول موج های مختلف و ترکیبی دارد. به این ترتیب اپراتور بر اساس رنگ پوست بیمار می تواند دستگاه را تنظیم کند تا بهترین نتیجه در کمترین زمان حاصل شود. تکنولوژی این دستگاه برای تمامی افراد در سرتاسر جهان با هر رنگ پوستی مناسب است.

هندپیس پیشرفته دستگاه مدیواستار برای مناطق خاص

هندپیس خاصی که برای این دستگاه طراحی شده است پوست را خنک می کند و انعطاف پذیری بالایی در درمان مناطق خاص مانند پشت لب و ناحیه بیکینی دارد. سیستم خنک کننده دستگاه لایه اپیدرم را به طور موثری خنک می کند و از سوختگی پوست در اثر لیزر جلوگیری می کند. به این ترتیب راحتی بیمار و اپراتور تضمین می شود و نیازی به نگرانی نیست.

 

بیشتر بخوانید: آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

 

دستگاه مدیواستار درست قبل از ساطع کردن اشعه های لیزر، پوست را خنک می کند و راحتی و ایمنی بیشتری را برای بیمار فراهم می کند. سیستم خاصی در داخل دستگاه وجود دارد که میزان خنکی را تنظیم می کند و همواره دمای پوست را پایین نگاه می دارد و بیمار با هر نوع پوستی دردی احساس نمی کند. به واسطه تکنولوژی تیپر TAPER اشعه های لیزر با نظم خاصی به پوست انتقال می یابند تا درمان متناسبی برای ناحیه انجام گیرد. اشعه ها به حالت مربع شکل تابیده می شوند و فاصله ای بین نقطه ها وجود ندارد.

دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره

بهترین دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره

تکنولوژی دایود دستگاه مدیواستار و طول موج های متنوع که تا 400ms هم قابل دسترس است، درمان را برای تمامی انواع پوست ها و حتی پوست های برنزه امکان پذیر می کند. پالس های افزاینده که با خنک کردن پوست همراه می شود از آسیب به پوست در اثر گرما جلوگیری می کند. نیازی به تعویق انداختن روند درمانی در تابستان نیست و پوست های خیلی تیره هم می توانند تحت درمان با لیزر قرار گیرند. تمامی بیماران می توانند بهترین نتیجه از این روش درمانی را مشاهده کنند.

حالت اسموت پالس برای درمان بدون درد در بالاترین سرعت

به خاطر حالت اسموت پالس درمان سرعت بسیار بالایی دارد و همچنان بدون درد انجام می گیرد. فرکانس تا 12 هرتز را می توان با این دستگاه تجربه کرد و یکی از سریع ترین روش های از بین بردن موهای زائد در بازار همین تکنولوژی است.

شرکت تجهیزات پزشکی مهرآشکار گستر تأمین کننده و وارد کننده دستگاه های لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و زیبایی زنان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

نتیجه گیری

بنابر توضیحاتی که ارائه شد دستگاه مدیواستار بهترین و سریع ترین روش برای از بین بردن موهای زائد در افرادی است که پوست تیره ای دارند و یا پوست خود را برنز کرده اند. به این ترتیب تمامی افراد با هر رنگ پوستی می توانند برای از بین بردن موهای زائد اقدام کنند و بهترین نتیجه را بگیرند.

منبع : http://www.asclepion.com/asclepion_product/mediostar-next-pro/?lang=us

مطالب مرتبط

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بدون شک لیزر موهای زائد بهترین و ایمن ترین روش برای رهایی از موهای زائد بدن محسوب می­شود که در چند سال گذشته بسیار متداول شده است. اما ممکن است با این پرسش­های مواجه شوید که مراقبت­های بعد از اولین جلسه لیزر چگونه است؟ تا چند ساعت بعد...

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد راه حلی محبوب برای برداشتن موهای زائد است که از سایر روش های از بین بردن موهای زائد تاثیری طولانی مدت تر دارد. استفاده از لیزر موهای زائد با متوقف کردن رشد فولیکول های مو به از بین بردن موهای زائد می انجامد. برخی از متقاضیان لیزر...

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

حدوداً چند ماهی که از زایمان می گذرد، مادر به روال عادی و زندگی روزمره خود باز می گردد. شاید قصد داشته باشد که درمان با لیزر موهای زائد را از سر بگیرد و این سوال برای فرد مطرح شود که آیا لیزر موهای زائد در دوران شیردهی بی خطر است؟ آیا لیزر بر نوزاد تاثیر منفی می...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی