انتخاب برگه
دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

شاید بتوان رفع موهای زائد در کم ترین زمان ممکن و حداقل عوارض جانبی را از ویژگی های مهم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نام برد. دستگاه Mediostar یکی از دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد که به دلیل مزایای فراوانی که دارد، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این دستگاه ساخت شرکت Asclepion بوده که بیش از 35 سال در زمینه تولید انواع لیزرهای مختلف پوست، زیبایی و جراحی فعالیت دارد. همچنین دستگاه مدیواستار مورد تأیید سازمان غذا و دارو (FDA) می باشد.

دستگاه مدیواستار در حال حاضر در چندین مدل و با توانایی های مختلف موجود می باشد.

1.MeDioStar NeXT PRO XL

این دستگاه با توان 2400W عمیق ترین فولیکول ها را تخریب می نماید. دستگاه مدیواستار پالس های بسیار کوتاه با فرکانس های  بسیار بلند به منظور حداکثر سازی نتایج مثبت، ایمنی بیمار و راحتی وی تولید می کند.

  • تکنولوژی طول موج های چندگانه

هندپیس های این دستگاه ترکیبی از طول موج های مختلف را تولید می کنند. این مزیت به پزشک متخصص اجازه می دهد تا تمامی موهای زائد بیماران خود را حتی با رنگ های متفاوت از بین ببرد. این تکنولوژی که توسط شرکت Asclepion توسعه یافته است، توانایی از بین بردن تمام موهای زائد با هر نوع رنگ و کیفیتی را دارد.

شرکت تجهیزات پزشکی مهرآشکار گستر تأمین کننده و وارد کننده دستگاه های لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و زیبایی زنان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

  • هندپیس های مخصوص

هندپیس های این دستگاه در دو نوع XL-L قابل تهیه می باشند. انواع هندپیس ها به اپراتور اجازه استفاده از لیزرموهای زائد در نواحی کوچک و بزرگ بدن را می دهند. همچنین سیستم خنک کننده 360 درجه ای جدید این دستگاه توانایی خنک سازی اپیدرم، محافظت از سوختگی به وسیله دستگاه و درمان در تمام جهات را فراهم می سازد. این سیستم راحتی اپراتور و مراجعه کننده را تضمین می نماید.

  • سیستم خنک کننده یکپارچه پوست با توان بالا

هندپیس دستگاه Mediostar مجهز به سیستم خنک کننده ای می باشد که ناحیه تحت درمان را پیش از وارد کردن پالس های لیزر خنک نموده و راحتی و ایمنی بیماران را فراهم می آورد. سیستم مانیتورینگ داخل دستگاه لیزر که توانایی تنظیم شدن نیز دارد، همیشه دمای پوست را پایین نگه داشته و بدون درد بودن پروسه و نتایج مثبت درمان را برای تمامی انواع پوست تضمین می نماید.

  • توجه یکسان به ایمنی و نتایج درمان

به لطف تکنولوژی TAPER، پرتوهای لیزر به شیوه ای بسیار ساده و یکنواخت به محل مورد نظر انتقال داده می شوند و حتی موهای زائدی را که به اصطلاح در خواب هستند را نیز درمان می کنند. همچنین این تکنولوژی موجب می گردد تا پالس های لیزر بدون وقفه به پوست وارد شوند و ناحیه ای از بدن گرم تر یا خنک تر از سایر نقاط پوست نگردد. لذا انجام لیزر موهای زائد به وسیله دستگاه مدیواستار، ایمنی و حداقل سازی ریسک عوارض جانبی را تضمین می نماید.

  • درمان انواع پوست در تمام فصول سال

به لطف تکنولوژی Diode و طول پالس های مختلف، این دستگاه می تواند برای رفع موهای زائد انواع مختلف پوست کارساز باشد. همچنین می توانید جلسات لیزر را در فصل تابستان و فصولی که تابش مستقیم نور خورشید بیش تر است، پیگیری نمایید. این روش درمانی منافاتی با رنگ پوست تیره و سبزه ندارد.

  • تطبیق پذیری درمان

دستگاه مدیو استار فراتر از یک دستگاه لیزر موهای زائد است. این دستگاه علاوه بر آنکه منطبق با نیازهای مراجعین ساخته شده، توانایی از بین بردن ضایعات خوش خیم عروقی را نیز دارد. همچنین دستگاه لیزر مناسب برای پوست تیره هم یکی از موارد تطبیق پذیری دستگاه ها است. 

  • سیستم قابل حمل
  • سیستم لمسی و نرم افزار پیشرفته

 

بیشتر بخوانید: عوارض لیزر موهای زائد

 

2.Mediostar NeXT PRO ALeX

این دستگاه طول موج الکساندرایت و آخرین تکنولوژی دایود را برای رفع موهای زائد به صورت کاملاً اثر بخش با هم ترکیب کرده است. دستگاه مدیواستار با طول موج 755 نانومتر حتی موهای بسیار نازک و روشن را از بین می برد. در این پروسه نیازی به گرم کردن دستگاه و پرداخت هزینه های اضافی بابت وسایل جانبی نمی باشد.

  • هندپیس های بسیار مخصوص

هندپیس این دستگاه بزرگترین هندپیس در بین دیگر دستگاه های مدیو استار می باشد. همچنین وجود تجهیز خنک کننده در این دستگاه، علاوه بر آنکه اپیدرم پوست را خنک نگه می دارد، از سوزش پوست به وسیله دستگاه نیز جلوگیری به عمل می آورد.

  • سیستم خنک کننده یکپارچه پوست با توان بالا

پیش از وارد آمدن پالس های لیزر بر روی پوست، هند پیس دستگاه پوست را خنک می کند و راحتی و ایمنی بیماران را تضمین می نماید. همچنین سیستم نظارتی که داخل دستگاه لیز تعبیه شده است، درجه خنک کردن دستگاه را تنظیم نموده و به منظور حداقل سازی درد های ایجاد شده در طول پروسه لیزر، همواره پوست را خنک نگه می دارد. این سیستم نظارتی دستگاه مدیواستار را به بهترین و مناسب ترین دستگاه لیزر تبدیل کرده است.

  • با دستگاه لیزر Mediostar پوست خود را موثر و ایمن درمان کنید

به لطف تکنولوژی دایود و طول موج های مختلف دستگاه لیزر مدیواستار، توانایی از بین بردن انواع مختلف موهای زائد را پیدا کرده است.

  • رفع موهای زائد بدون درد و در سریع ترین زمان ممکن در حالت Smoothpluse

حالت Smoothpluse امکان لیزرموهای زائد بدون درد و در سریع ترین زمان ممکن را فراهم کرده و زمانیکه با تکنولوژی خنک کننده پوست ادغام می شود، بالاترین سطح ایمنی را فراهم می آورد. فرکانس این دستگاه قابل کنترل می باشد. زمانیکه فرکانس برای بالای 12Hz تنظیم می شود، مدیواستار به سریع ترین دستگاه رفع موهای زائد موجود در بازار تبدیل می گردد.

  • تطبیق پذیری درمان
  • سیستم قابل حمل
  • سیستم لمسی و نرم افزار پیشرفته

 

 

بیشتر بخوانید: آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

 

3. MeDioStar NeXT PRO

با کمک تکنولوژی دایود بسیار قابل اعتماد، امکان استفاده از دستگاه های قدرتمند لیزر موهای زائد حتی برای افراد کم تجربه نیز فراهم شده است. این نوع از دستگاه مدیواستار می تواند در چند مرحله مراجعین را برای همیشه از شر موهای زائدشان خلاص نماید.

  • تکنولوژی طول موج های چندگانه

هندپیس های این دستگاه ترکیبی از طول موج های مختلف اشعه لیزر می باشند.

  • هندپیس های مخصوص
  • سیستم خنک کننده یکپارچه پوست با توان بالا
  • توجه یکسان به ایمنی و نتایج درمان
  • درمان انواع پوست در تمام فصول سال
  • رفع موهای زائد بدون درد و در سریع ترین زمان ممکن در حالت Smoothpluse
  • تطبیق پذیری درمان
  • سیستم قابل حمل
  • سیستم لمسی و نرم افزار پیشرفته

مطالب مرتبط

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بدون شک لیزر موهای زائد بهترین و ایمن ترین روش برای رهایی از موهای زائد بدن محسوب می­شود که در چند سال گذشته بسیار متداول شده است. اما ممکن است با این پرسش­های مواجه شوید که مراقبت­های بعد از اولین جلسه لیزر چگونه است؟ تا چند ساعت بعد...

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد راه حلی محبوب برای برداشتن موهای زائد است که از سایر روش های از بین بردن موهای زائد تاثیری طولانی مدت تر دارد. استفاده از لیزر موهای زائد با متوقف کردن رشد فولیکول های مو به از بین بردن موهای زائد می انجامد. برخی از متقاضیان لیزر...

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

حدوداً چند ماهی که از زایمان می گذرد، مادر به روال عادی و زندگی روزمره خود باز می گردد. شاید قصد داشته باشد که درمان با لیزر موهای زائد را از سر بگیرد و این سوال برای فرد مطرح شود که آیا لیزر موهای زائد در دوران شیردهی بی خطر است؟ آیا لیزر بر نوزاد تاثیر منفی می...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی