انتخاب برگه
لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد زیر بغل

موهای زائد زیر بغل معمولاً زمخت و پر حجم بوده و بر روی سطح پوست بانوان و آقایان قابل رویش می باشد. این موها به طور مکرر و روزانه رشد کرده و شما را مجبور می کنند تا برای کوتاه کردن آنها از روش هایی همچون وکس کردن و شیو کردن استفاده نمایید.

اما غافل از اینکه شیو کردن و وکس کردن نه تنها این موها را از بین نمی برند، بلکه موجب افزایش حجم و ضخامت، کاهش لطافت پوست و ماندن موهای زائد در داخل پوست نیز می شوند.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که لباس یا پیراهن فاخری که برای مهمانی انتخاب کرده اید را بر تن نمایید، اما به یکباره یادتان بیاید که فراموش کرده اید موهای زائد زیر بغل خود را اصلاح کنید!!!!!

شرکت تجهیزات پزشکی مهرآشکار گستر تأمین کننده و وارد کننده دستگاه های لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و زیبایی زنان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی، روش های قابل اطمینانی برای از بین بردن دائمی موهای زائد شما به وجود آمده اند. دستگاه های لیزری که مورد تأیید سازمان FDA می باشند، به راحتی و در چند جلسه شما را برای همیشه از شر موهای زائدتان خلاص می نمایند.
دستگاه لیزر موهای زائد به کمک اشعه های لیزر بی خطر، فولیکول های موهای زائد را هدف قرار داده و آنها را در چند دقیقه تخریب می نماید. با کمک این روش شما به میزان زیادی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کرده و می توانید برای همیشه با شیو کردن خداحافظی نمایید.

هر چند که برای رفع کامل موهای زائد، می بایست 6-5 جلسه لیزر موهای زائد را پیگیری نمایید، اما تنها پس از یک جلسه می توانید شاهد کاهش چشمگیر موهای زائد زیر بغل خود باشید. از مزیت های لیزر موهای زائد می توان به کاهش آکنه های پوستی که به دنبال منافذ باز پوست به وجود آمده بودند، اشاره کرد.

آمادگی برای لیزر موهای زائد زیر بغل

به منظور آمادگی هرچه بیش تر برای انجام لیزر موهای زائد زیر بغل، بهتر است موارد ذیل را در نظر بگیرید:
• از حداقل سه ماه قبل از شروع لیزر موهای زائد زیر بغل، بهتر است از وکس کردن و یا کندن موها به هر وسیله ای خودداری کرده و شیو کردن را جایگزین این روش ها نمایید.
• پوست را برای انجام لیزر از هر نوع کرم، اسپری و دئودورانت پاک نمایید.
• شما می توانید به منظور کاهش درد و احساس ناراحتی اندکی که ممکن است در طول جلسه لیزر به وجود بیاید، از کرم های بی حسی موضعی استفاده نمایید.
• حداقل 30 دقیقه زودتر در کلینیک حضور یابید.

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است؟

لیزرموهای زائد زیر بغل همانند سایر نقاط بدن می تواند با کمی سوزش همراه باشد. اما در دستگاه های لیزر مجهز، سیستم خنک کننده ای تعبیه شده که علاوه بر کاهش این احساس ناراحتی، موجب محافظت از پوست شما نیز می شود.
همچنین اشعه های لیزری که از دستگاه متساعد می شوند، تنها فولیکول های مو را هدف قرار داده و به هیچ یک از ارگان های داخلی بدن آسیب وارد نمی کنند. جالب است بدانید که این اشعه های بی خطر نه تنها فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهند، بلکه با بستن منافذ پوست مانع رشد مجدد موها می شوند.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد را جدی بگیرید. لیزر موهای زائد زیر بغل دوران نقاهتی ندارد و کمی خارش، قرمزی و تورم پوست پس از انجام لیزر کاملاً طبیعی بوده و موقتی می باشد. لذا شما می توانید به منظور رفع هر چه سریع تر این التهابات از کرم های سوختگی موضعی استفاده نمایید. به طور معمول و در صورت استفاده نکردن از این کرم ها نیز التهابات ایجاد شده پس از چند ساعت از بین می روند.
موهای زائد معمولاً پس از یک هفته شروع به ریزش می کنند. از کندن این موها با هر روشی خودداری نمایید.

مطالب مرتبط

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بدون شک لیزر موهای زائد بهترین و ایمن ترین روش برای رهایی از موهای زائد بدن محسوب می­شود که در چند سال گذشته بسیار متداول شده است. اما ممکن است با این پرسش­های مواجه شوید که مراقبت­های بعد از اولین جلسه لیزر چگونه است؟ تا چند ساعت بعد...

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد راه حلی محبوب برای برداشتن موهای زائد است که از سایر روش های از بین بردن موهای زائد تاثیری طولانی مدت تر دارد. استفاده از لیزر موهای زائد با متوقف کردن رشد فولیکول های مو به از بین بردن موهای زائد می انجامد. برخی از متقاضیان لیزر...

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

حدوداً چند ماهی که از زایمان می گذرد، مادر به روال عادی و زندگی روزمره خود باز می گردد. شاید قصد داشته باشد که درمان با لیزر موهای زائد را از سر بگیرد و این سوال برای فرد مطرح شود که آیا لیزر موهای زائد در دوران شیردهی بی خطر است؟ آیا لیزر بر نوزاد تاثیر منفی می...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی