انتخاب برگه
دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت

لیزر موی زائد در دوران بارداری

تغییرات هورمونی که در دوران بارداری در بدن اتفاق می افتد، می تواند باعث تولید و رویش موهای زائد در نواحی مختلف بدن از جمله، شکم، سینه ها و صورت شود و بسیاری از خانم ها به دنبال راه حل دائمی جهت رهایی از موهای زائد خود هستند.

در این مقاله به بررسی جوانب مختلف انجام لیزر در دوران بارداری می پردازیم.

 اطلاعت کمی در خصوص آسیب اشعه لیزر به جنین وجود دارد، به همین خاطر استفاده از هر گونه روش های درمان با لیزر، در دوران بارداری از سوی پزشک ممنوع می شود.برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیریدو به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

 لیزر موی زائد در دوران بارداری خطرناک است ؟

در کل، لیزر موهای زائد روش بسیار ایمنی است اما بسیاری از پزشکان از خانم های باردار می خواهند که این کار را تا بعد از زایمان به تاخیر بیندازند. اطلاعت کمی در خصوص آسیب اشعه لیزر به جنین وجود دارد، به همین خاطر استفاده از هر گونه روش های درمان با لیزر، در دوران بارداری از سوی پزشک ممنوع می شود.

دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت

دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت

 

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد دردوران شیردهی

 

واقعیت هایی در خصوص لیزر موهای زائد در دوران بارداری

در درمان با لیزر، از اشعه هایی استفاده می شود که با تولید حرارت بسیار بالا باعث نابودی موهای ناخواسته از ریشه می شود. اشعه لیزر تا چند سانتی متری پوست نفوذ می کند، اما با این وجود، اشعه جذب بافت های اطراف نیز خواهد شد. اما با تمامی این تفاسیر، نمی توان نظر قطعی در خصوص تاثیر اشعه بر روی جنین داد.

  •   در بسیاری از افراد، لیزر موهای زائد با درد همراه است. جنین در رحم مادر هر آن چه که توسط پوست جذب می شود را احساس می کند، به همین خاطر متوجه چنین دردی خواهد شد.
  •  پوست در دوران بارداری بیش از هر زمان دیگری حساس می شود، و ممکن است عوارضی مانند قرمزی و یا خارش بعد از لیزر مشاهده شود.
  • تعداد جلسات انجام لیزر موهای زائد به رشد مو بستگی دارد. از آن جایی که در دوران بارداری، بدن دستخوش تغییراتی می شود و شاهد رشد بیشتر مو در برخی نواحی خواهیم بود، انجام لیزر در این دوران طی جلسات بیشتری انجام می شود.
  • توقف درمان در صورت بارداری، نتایج لیزر را از بین نمی برد. به همین خاطر است که انجام لیزر بعد از بارداری توصیه می شود.

Source: http://www.colaz.co.uk/laser-hair-removal-pregnancy.html

مطالب مرتبط

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بدون شک لیزر موهای زائد بهترین و ایمن ترین روش برای رهایی از موهای زائد بدن محسوب می­شود که در چند سال گذشته بسیار متداول شده است. اما ممکن است با این پرسش­های مواجه شوید که مراقبت­های بعد از اولین جلسه لیزر چگونه است؟ تا چند ساعت بعد...

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد راه حلی محبوب برای برداشتن موهای زائد است که از سایر روش های از بین بردن موهای زائد تاثیری طولانی مدت تر دارد. استفاده از لیزر موهای زائد با متوقف کردن رشد فولیکول های مو به از بین بردن موهای زائد می انجامد. برخی از متقاضیان لیزر...

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

حدوداً چند ماهی که از زایمان می گذرد، مادر به روال عادی و زندگی روزمره خود باز می گردد. شاید قصد داشته باشد که درمان با لیزر موهای زائد را از سر بگیرد و این سوال برای فرد مطرح شود که آیا لیزر موهای زائد در دوران شیردهی بی خطر است؟ آیا لیزر بر نوزاد تاثیر منفی می...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی