Select Page
لیزر-Erbium-YAG

درمان اسکارهای بعد از سوختگی با لیزر Erbium: YAG

درمان اسکارهای بعد از سوختگی با لیزر Erbium: YAG

خراش دادن سطح پوست، یکی از روش های بهبود ظاهر زخم و اسکار می باشد. پیشرفت های انجام شده در زمینه تکنولوژی، ابزارهای جدیدی را برای ترمیم زخم ارائه کرده است. سیستم های لیزری مانند لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2، بدون تماس مستقیم با زخم، پوست را خراش می دهند. انرژی لیزر عمدتا توسط آب و پروتئین موجود در بافت سلول ها، جذب می شود. هر دو لیزر، در جراحی های زیبایی و پوست کاربرد دارند. در لیزر Erbium: YAG ، اشعه مادون قرمز با طول موج 2940µm، خارج می شود. با هر بار لیزر، لایه نکروزه و مرده کامل برداشته می شود.

درمان جای سوختگی با لیزر اربیوم

عمق ساییدگی و دمای پایین بافت مرده و نکروزه، از جمله عواملی هستند که روند بهبود زخم و اسکار را مختل می کنند. این در حالی است که پوست طبیعی بعد از خراش، لیزر و یا سوختگی های عمقی و شدید به سرعت، توسط پوست جدید، فولیکول های مو و غدد پوستی، پوشیده می شود. در این حین، بهتر است به لایه های عمقی پوست انرژی وارد نشود.

ین روش در درمان نواحی صورت، گردن و دست موثر است. جای تتو نیز با استفاده از Erbium: YAG پاک خواهد شد. بعد از درمان، هیچ گونه عوارض جانبی مانند عفونت و یا فعالیت مجدد تبخال، دیده نخواهد شد. روند تشکیل پوست مجدد طی 7 تا 14 روز، انجام می شود، در مواردی که قسمت های بیشتری تحت درمان قرار می گیرد، ممکن است این بازه زمانی تا 5 هفته نیز تغییر یابد.

 

در لیزر Erbium: YAG ، اشعه مادون قرمز با طول موج 2940µm، خارج می شود. با هر بار لیزر، لایه نکروزه و مرده کامل برداشته می شود.شرکت مهرآشکار وارد کننده دستگاههای لیزر مجهز و به روز می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیریدو  به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

 

مزایای لیزر Erbium: YAG

  • لیزر Erbium: YAG، روشی کاملا ایمن

تشکیل پوست مجدد به عواملی از جمله، فولیکول های مو و غدد پوستی بستگی دارد. در سوختگی های درجه دو و سه، این ضمائم به طور کامل نابود می شوند. در چنین مواردی، روند ترمیم به طور خود به خود، از بافت های سالم اطراف آغاز می شود، که زمان ترمیم، به اندازه زخم بستگی دارد. در اسکارهای پوستی که ضخامت پوست کم می شود و اصطلاحا پوست دچار آتروفی می شود، درمان بایستی با احتیاط انجام شود. در چنین مواردی، لیزر Erbium: YAG توصیه می شود.

  • مزایای فنی لیزر Erbium: YAG

از دیگر مزایای این لیزر این است که، در نقاطی که کار بر روی آنها سخت می باشد، مانند پلک، بینی، لب ها و یا انگشتان نیز قابل استفاده می  باشد، درمان بدون عوارض جانبی صورت می گیرد.

Latest Post

بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ (Face Up)

بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ (Face Up)

اگرچه اکثر مردم اهمیت تمیز نگه داشتن پوست را درک می کنند، اما برای بسیاری، مفهوم لایه برداری صورت یک مفهوم خارجی است. در حالی که تمیز کردن روزانه پوست ممکن است پوست را از آلودگی و چربی خلاص کند، اما لزوما به عنوان یک جوان کننده صورت عمل نمی کند یا به باز کردن منافذ...

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت در دوران جوانی، پوست صورت معمولاً صاف، درخشان و زیبا است. اما با افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض آفتاب، تغییرات جوی هوا و عوامل دیگر چهره ما دیگر نشاط و شادابی روزهای جوانی خود را از دست خواهد داد. افزایش سن و بروز علائم پیری پوست یک امر...

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2 در لیزر CO2، حفرات بسیار ریزی بر روی اپی درم پوست ایجاد و روند کلاژن سازی و تولید مجدد پوست، صورت می گیرد. همان طورکه می دانید، کلاژن مهم ترین بخش بدن انسان است که محافظت از پوست، ارگان ها و یا سایر قسمت های مهم بدن را بر عهده دارد....

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish