Select Page
face-up

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

شادابی پوست یکی از عوامل موثر در زیبایی فرد می باشد. در پوست بافت هایی به نام فیبروپلاست وجود دارد که در سن پایین زیاد و فعال می باشد. به تدریج تعداد این بافتها کاهش پیدا کرده و برخی از آنها غیر فعال می شود در نتیجه پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و دچار افتادگی و شلی می شود. امروزه روشهای متنوعی برای جوانسازی پوست وجود دارد که در ادامه به طور مفصل به آنها می پردازیم.

کاندیدای جوانسازی پوست

همه افراد می توانند از این روش استفاده کنند ولی اغلب افرادی متقاضی جوانسازی پوست هستند که در اثر عواملی به شرح ذیل دچار افتادگی پوست ، چین و چروک در نواحی پیشانی و اطراف چشم می شوند:

  • بالارفتن سن
  • یائسگی
  • مصرف دخانیاتی مانند سیگار و قلیان

علل جوانسازی پوست

این روش برای بهبود و کمک به زیبایی پوست استفاده می شود نه تغییر کلی آن . به همین دلیل ضروری است افراد متقاضی جوانسازی پوست با پزشک متخصص مشورت کنند . همچنین افراد باید انتظارات واقع بینانه ای از این روش داشته باشد . اهداف این روش شامل :

  • جوانسازی پوست نواحی شامل صورت ، دست
  • از بین بردن لک ، چین و چروک، رگهای عنکبوتی ، پراکندگی رنگدانه ها در پوست
  • درخشنده و صاف کردن پوست

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین روش لیفت صورت

 

دستگاه جوانسازی پوست

امروزه به دلیل اینکه همه افراد در زندگی برای درمان بیماری های خود مجبور به انجام جراحی هستند برای زیبایی خود به دنبال روش های غیرجراحی هستند.زیرا عوارض ناشی از عمل به دلیل استفاده از مواد بیهوشی یا بی حسی ، ایجاد برش در قسمتهایی از بدن امکان عفونت در اثر ورود میکروب به بدن ، خونریزی ، تورم و.. را در پی دارد. یکی از روش های جوانسازی پوست ، استفاده از دستگاههایی می باشد که بدون برش و درد در نواحی مورد نظر به درمان می پردازد . بهترین دستگاه جوانسازی پوست بدون ایجاد برش و با استفاده از امواجی که برای بدن مضر نمی باشد ضایعات پوستی را از بین می برد و عوارض جانبی برای فرد ندارد . شرکت تجهیزات پزشکی مهرآشکار ( وارد کننده دستگاههای زیبایی از سراسر دنیا ) دارای دستگاههای جوانسازی مدرن و به روز دنیا می باشد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

1. دستگاه جوانسازی پوست میکرودرم ابریشن

این دستگاه ساخت کشور ایتالیا توسط شرکت GP می باشد که موفق به دریافت تاییدیه CE از اروپا شده است . این روش برای لایه برداری و جوانسازی پوست بدون درد و بدون استفاده از مواد بی حسی بسیار موثر می باشد.

مشخصات فنی
  • دارای پمپ وکیوم قدرتنمندی با میزان وکیوم 0.85 بار و میزان فلوی 70 لیتر در دقیقه می باشد.
  • دارای کمپرسوی مازاد به نام Max:4bar می باشد که در داخل دستگاه تعبیه شده است . این تکنولوژی با پاشش پودر بیشتر به لایه برداری قسمتهای بیشتری از پوست با کمترین زمان کمک می کند.
  • دارای سنسوری است که میزان پودر در داخل کارتریج کریستال را نشان می دهد.
  • برای تنظیم زمان تایمری در دوحالت timer, count down در دستگاه تعبیه شده است .
  • در داخل دستگاه تلنولوژی به نام های میکروپروسسور و الکتروولو قرار داده شده است که امکان کنترل و تنظیم وکیوم ازمقدار مینیمم bar 0.20-تا ماکزیمم bar 0.85- را نشان می دهد.
  • هندپیس به گونه ای طراحی شده است که امکان لایه ببرداری از پوست را به صورت یکنواخت انجام می دهد.

2. دستگاه جوانسازی پوست Face Up

 دستگاه face up محصول کمپانی GP ایتالیا می باشد که با استقبال زیادی مواجه شده است . این دستگاه مدرن و به روز دنیا جدیدترین نسل دستگاه های میکرودرم ابریشن است که به جای دستگاهها میکرودرم پودری استفاده می شود . این دستگاه برای لایه برداری و جوانسازی پوست استفاده می شود.

مشخصات فنی دستگاه Face Up
  • مجهز به هندپیس می باشد که امکان چرخش اوربیتالی را دارد که به دلیل حرکت دورانی علاوه بر لایه برداری از پوست باعث ماساژ دادن عضلات پوست می شود . زیرا این حرکت منجر به افزایش خون رسانی شده که پوست را تحریک به کلاژن سازی و تولید تایتنیک می کند . همچنین حرکت چرخشی این هد به از بین بردن آلودگی های پوستی کمک می کند . تماس این هد با پوست مستقیم بوده ولی جنس آنها به گونه ای می باشد که مشکلی برای پوست ایجاد نمی کند. انواع متنوعی از این هندپیس ها در بازار موجود می باشد که شایع ترین آنها از جنس سیلکون کاربید بوده که با بدن سازگاری داشته و هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کند. امکان تنظیم مدها بر اساس نوع پوست فرد از مزایای این هدها می باشد
  • در این دستگاه به جای پودر از هد الماسه برای لایه برداری استفاده می شود . این خاصیت باعث شده مشکلات ناشی از استفاده از پودر در حین درمان برطرف شده است که شامل پخش شدن پودر ، گیر کردن پودر و نامعلوم بودن سطح لایه برداری به دلیل وجود پودر بر روی پوست می باشد . این مسئله بخصوص در نواحی حساس مانند اطراف چشم دارای اهمیت می باشد . زیرا امکان رفتن پودر به چشم و مشخص نبودن میزان پودر در حین درمان در استفاده از این دستگاه وجود ندارد.
  • انواع مختلفی برای هد این دستگاه وجود دارد : Course, Medium, Fine ,X Fine, XX Fine که هر کدام از آنها دارای گرانول و سختی های متفاوت می باشد که با توجه به نوع لایه برداری و پوست هر فرد از آنها استفاده می شود. مثلا هد پلاستیکی با سطح ناهموار برای ماساژ و کمک به جذب داروها استفاده می شود.

3.دستگاه جوانسازی پوست رادیوفرکانسی

این دستگاه ساخت کشور ایتالیا که توسط شرکت Medici Medicai ساخته شده است . این دستگاه موفق به دریافت تاییدیه CE از اروپا شده است که برای انجام جراحی های عمومی پوست استفاده می شود.

مشخصات فنی دستگاه رادیوفرکانسی

  • این دستگاه دارای 4 نوع مد کاری به نام های Repeat pulse, Single pulse, Continous Pulse, Super Pulse می باشد که بازه زمانی درمان را کاهش می دهد که از مزایای آن می توان جلوگیری از انتشار گرما به بافت های اطراف تحت درمان می باشد و کاهش عوارض مانند اسکار ناشی از برطرف کردن ضایعات پوستی  اشاره کرد.
  • مجهز به سیستم هشیار در صورت نشتی جریان دستگاه
  • کنترل پارامتر ها
  • مجهز به هشدار عدم اتصال در مد نوپولار
  • دارای فرکانس بالای 1.75
  • دارای سیستم بای پولار و مونوپولار ( در قسمتهای حساس پوست که امکان جراحی های معمولی وجود ندارد با کمترین اسکار استفاده می شود ).

با تشکر، گروه مدیریت سایت شرکت مهر آشکار گستر

Latest Post

بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ (Face Up)

بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ (Face Up)

اگرچه اکثر مردم اهمیت تمیز نگه داشتن پوست را درک می کنند، اما برای بسیاری، مفهوم لایه برداری صورت یک مفهوم خارجی است. در حالی که تمیز کردن روزانه پوست ممکن است پوست را از آلودگی و چربی خلاص کند، اما لزوما به عنوان یک جوان کننده صورت عمل نمی کند یا به باز کردن منافذ...

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت در دوران جوانی، پوست صورت معمولاً صاف، درخشان و زیبا است. اما با افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض آفتاب، تغییرات جوی هوا و عوامل دیگر چهره ما دیگر نشاط و شادابی روزهای جوانی خود را از دست خواهد داد. افزایش سن و بروز علائم پیری پوست یک امر...

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2 در لیزر CO2، حفرات بسیار ریزی بر روی اپی درم پوست ایجاد و روند کلاژن سازی و تولید مجدد پوست، صورت می گیرد. همان طورکه می دانید، کلاژن مهم ترین بخش بدن انسان است که محافظت از پوست، ارگان ها و یا سایر قسمت های مهم بدن را بر عهده دارد....

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish