Select Page
بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت

در دوران جوانی، پوست صورت معمولاً صاف، درخشان و زیبا است. اما با افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض آفتاب، تغییرات جوی هوا و عوامل دیگر چهره ما دیگر نشاط و شادابی روزهای جوانی خود را از دست خواهد داد. افزایش سن و بروز علائم پیری پوست یک امر غیرقابل انکار است و این مشکلات به مروز زمان با شلی و افتادگی پوست، چین چروک، لکه های تیره و سایر مشکلات پوستی نمایان می شود. هر ساله تقاضا برای روش های زیبایی غیر جراحی که می تواند علائم پیری را از بین ببرد، افزایش می یابد. در حال حاضر نیز می توان با استفاده از تکنیک های جدید و غیر جراحی از جمله لیفت با نخ های آپتوس، از افزایش آثار پیری پوست جلوگیری کرد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و با بهترین روش برای لیفت صورت آشنا شوید.

بهترین روش برای لیفت صورت

علل و علائم پیری در پوست صورت

اگرچه افزایش سن و علائم پیری اجتناب ناپذیر است، اما برخی دلایل نیز می تواند در تسریع پیری و افتادگی پوست نقش داشته باشد. به طور کلی استفاده بی رویه یا غیر استاندار از محصولات آرایشی و بهداشتی، قرار گرفتن بیش از حد در برابر نورخورشید، تغییرات ناگهانی آب و هوایی، استرس و مصرف برخی داروها از دیگر دلایل پیری پوست محسوب می شود.

همانطور که در بالا اشاره شد، با افزایش سن، پوست صورت و بدن حالت شادابی و سفتی خود را از دست خواهد داد. در واقع با گذشت زمان تولید کلاژن در پوست کاهش یافته و خاصیت کشسانی آن از بین می رود. کاهش کلاژن و الاستین باعث خشک شدن، نازک تر شدن و کاهش قابلیت کشش و افتادگی در پوست می شود. چین های عمیقی بین بینی و دهان شکل می گیرد و همچنین خطوط فک تناسب خود را از دست می دهند. علاوه بر این، پوست های شل و چین های روی گردن به مرور ظاهر می شوند و مشخصه های صورت ناگهان کمی حالت مبهم به خود می گیرند.

بهترین روش برای لیفت صورت

باتوجه به رشد علم پزشکی و پیشرفت تجهیزات در این حوزه، امروزه شاهد روش های متعددی برای لیف صورت هستیم. در حال حاضر زنان و مردان بیشتر از پیش به دنبال روش هایی با تهاجم کمتر و کم خطر برای کاهش سرعت روند پیری هستند. یکی از روش های موثر، کم تهاجم و کم خطر، لیفت صورت با نخ آپتوس است. این روش جدید جوایز متعددی در اروپا کسب کرده است که از آن جمله می توان به بهترین روش در بازسازی نقایص صورت اشاره کرد.

لیفت صورت با نخ آپتوس

لیفت صورت با نخ APTOS(آپتوس) روشی برای لیفت بافت های صورت و سفت کردن پوست شل بدون انجام عمل جراحی تهاجمی است. در روشAPTOS ، یک پزشک متخصص آموزش دیده بافت های خمیده صورت و گردن را محکم می کند. سپس نخ ها را با دقت در نواحی از پیش تعیین شده قرار می دهد تا از بافت های زیرین محافظت کرده و لیفت را حفظ کند. شما پس از انجام این روش بلافاصله یک اثر لیفت واضح را مشاهده می کنید که به دنبال آن طی چند هفته آینده پوست صاف و جوان تر به نظر می رسد. این روش در کمتر از یک ساعت و با بی حسی موضعی انجام می شود که زخمی هم ایجاد نمی کند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین دستگاه جوانسازی پوست

 

ماندگاری نخ آپتوس در لیفت صورت

این نخ ها طولانی ترین ماندگاری را نسبت به نخ های موجود در بازار دارند، به طوری که مواد قابل جذب در نخ آپتوس به تدریج در 1 تا 2 سال جذب می شوند. همه نخ ها می توانند مقادیر مختلفی از کلاژن بالغ نوع 1 تولید کنند، اما نخ های APTOS علاوه بر کلاژن نوع 1 می توانند کلاژن جوان نوع 3 را نیز تولید نمایند. لازم است بدانید که کلاژن جوان نوع 3 می توانند به پوست لطافت و شادابی بخشیده و الاستین که قابلیت ارتجاعی را فراهم می کند، پوست را محکم نگه دارد. این نخ ها پس از جذب شدن، زنجیره ای از کلاژن و الاستین جدید را برای ترمیم مجدد پوست و کند شدن روند پیری پوست پشت سر می گذارند.

همچنین از نخ های لیفت APTOS می توان برای درمان مناطق مختلفی از بدن استفاده کرد. از بین بردن چین و چروک های عمودی پیشانی تا لیفت کردن قسمت جلویی و بیرونی ابروها و بازگرداندن حجم به گونه ها همگی از کاربردهای این نخ هستند. نخ های آپتوس همچنین می توانند خطوط اطراف دهان را صاف کرده و پوست های افتاده را در زیر فک پایین محکم کنند، قسمت های مختلف بدن را لیفت و جوان سازی کنند. به همین علت استفاده از نخ آپتوس بهترین روش برای لیفت صورت شناخته شده است.

مزایای استفاده از نخ لیفت آپتوس
  • لیفت و احیا پوست
  • روشی با حداقل تهاجم که تحت بی حسی موضعی انجام می شود.
  • مدت زمان انجام این روش کوتاه و کمتر از یک ساعت است.
  • نتیجه این روش بلافاصله مشهود است.
  • دوران نقاهت در این روش کوتاه است.
  • رشد کلاژن جدید نوع 1، نوع 3 و الاستین افزایش می یابد.
  • میکروسیرکولاسیون و گردش خون افزایش پیدا می کند.
  • ماندگاری این روش طولانی تر از هر روش لیفت صورت است.
  • این روش می تواند با سایر روش های زیبایی ترکیب شود.
کار با نخ آپتوس و مراقبت های پس از آن

روش کار با نخ آپتوس و درمان آن بسیار ساده است و پیچدگی خاصی ندارد. استفاده از نخ های آپتوس حدود 40 دقیقه زمان می برد و اکثر افراد قادرند بلافاصله بعد از عمل با توصیه های پزشک به فعالیت های روزانه خود بپردازند. این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود، اما هر بیمار آستانه درد متفاوتی دارد. به همین علت در صورت وجود هرگونه ناراحتی به پزشک اطلاع دهید تا بتواند بی حسی بیشتری را تزریق کند. برای بیمارانی که نیاز به استفاده از چندین نخ لیفت دارند، موضوع می تواند کمی پیچیده تر باشد و ممکن است ناراحتی بیشتری ایجاد شود. پس از لیفت صورت با نخ آپتوس، توصیه می شود تا 3 روز از خوابیدن به روی صورت اجتناب کرده و از ماساژ صورت و گردن به مدت یک ماه خودداری کنید. همچنین به مدت دو هفته در قرار گرفتن در معرض نورخورشید مستقیم و ورزش های سنگین پرهیز کنید.

مشاوره قبل از انجام لیفت صورت

توجه داشته باشید که مشاوره قبل از انجام این روش ضروری است. بهترین کاندیداها برای لیفتینگ صورت با نخ بین 35 تا 55 سال هستند و باید کیفیت پوستی نسبتاً خوب داشته و پوست بیش از حد آویزان نباشد. اگر میزان شل بودن پوست شدید باشد، ممکن است جراحی بهترین گزینه باشد. طیف گسترده ای از روش های لیفت با نخ Aptos برای قسمت های مختلف صورت و بدن در دسترس است. همان طور که اشاره شد، لیفتینگ می تواند با پرکننده های پوستی، تزریق بوتاکس و دستگاه های اولتراسوند و لیزر برای دستیابی به نتایج بهبود یافته ترکیب شود.

منابع:

http://www.sydneywestbeauty.com.au/aptos-thread-face—neck-lift.html

www.bodysculptingclinics.com.au/aptos

Mehrashkar Company, مهرآشکار گستر تأمین کننده و وارد کننده دستگاه های لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و زیبایی زنان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

Latest Post

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

برای بسیاری از مردان موهای ناخواسته بدن آزاردهنده است. بسیاری از مردان گزارش می دهند که هنگام رفتن به شنا یا تعطیلات خانوادگی نسبت به موهای زائد در بعضی نواحی احساس خودآگاهی دارند. اما تلاش برای از بین بردن موهای ناخواسته با اصلاح یا اپیلاسیون به سادگی یک رویکرد عملی...

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

اسکارها از یک پاسخ آشفته ترمیم زخم ایجاد می شوند که بافت فیبروتیک را به دلیل تشکیل نامنظم کلاژن پشت سر می گذارند. انواع مختلفی از اسکار وجود دارد که شامل اسکار آتروفیک، هیپرتروفیک، انقباضی و کلوئید می شود. درمان‌های موجود برای اصلاح اسکار بستگی به نوع اسکار دارد و از...

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

جراحی با فرکانس رادیویی استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا به بافت برای برش، انعقاد یا تخریب بافت است. این روشی موثر برای برداشتن خال های برجسته و سایر ضایعات پوستی با حداقل جای زخم است.   ضایعات و توده های پوستی مناسب برای برداشتن خال با فرکانس رادیویی...

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish