انتخاب برگه
جدیدترین دستگاه جوانسازی صورت

بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ (Face Up)

اگرچه اکثر مردم اهمیت تمیز نگه داشتن پوست را درک می کنند، اما برای بسیاری، مفهوم لایه برداری صورت یک مفهوم خارجی است. در حالی که تمیز کردن روزانه پوست ممکن است پوست را از آلودگی و چربی خلاص کند، اما لزوما به عنوان یک جوان کننده صورت عمل نمی کند یا به باز کردن منافذ پوست مانند لایه برداری کمک نمی کند. لایه برداری شامل برداشتن سلول های مرده پوست از بیرونی ترین لایه پوست است و برای کمک به ایجاد ظاهری سالم پوست انجام می شود. لایه برداری صورت به روش های مختلف انجام می شود که در اینجا به بررسی فیس آپ صورت می پردازیم و در انتها بهترین و موثرترین دستگاه لایه بردار یعنی Face Up را معرفی می کنیم.

جوانسازی صورت با دستگاه فیس آپ

انواع مختلف لایه برداری صورت

3 شکل مختلف لایه برداری وجود دارد.

  • لایه برداری فیزیکی صورت

لایه برداری فیزیکی پوست شامل استفاده از اسکراب دانه ای است که وقتی روی پوست اعمال می شود، سطح پوست را به صورت فیزیکی صاف یا ساییده می کند و در نتیجه تجمع سلول های مرده پوست را از بین می برد.

  • لایه برداری شیمیایی

این شکل از لایه برداری شامل استفاده از آنزیم ها و محصولات مبتنی بر اسید است که اثر لایه برداری دارند زیرا پیوندهای پروتئینی موجود بین سلول های مرده پوست را حل می کنند و امکان حذف سلول های مرده پوست را فراهم می کنند. هنگام استفاده از آنزیم ها و محصولات اسیدی برای نرم کردن و از بین بردن سلول های مرده اضافی پوست، ممکن است احساس سوزن سوزن شدن خفیفی داشته باشید زیرا پوست به مواد فعال مانند آلفا و بتا هیدروکسی اسیدها و همچنین آنزیم هایی مانند پاپاین که برای روشن شدن و براق شدن عمل می کنند، واکنش نشان می دهد.

  • لایه برداری مکانیکی

شامل استفاده از دستگاه یا وسیله ای برای لایه برداری پوست است. لایه‌بردارهای مکانیکی رایج شامل درمان‌های میکرودرم ابریژن و لیزر است. اخیرا بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ است.

مزایای لایه برداری صورت

با افزایش سن، روند بازسازی سلولی کند می شود. این بدان معنا است که بدن سلول‌های پوستی را به سرعت از بین نمی‌برد یا سلول‌های جدید تولید نمی‌کند و در نتیجه پوست کدر می‌شود. لایه برداری مناسب می تواند مزایای مراقبت از پوست زیر را داشته باشد:

  • منافذ را باز می کند.
  • به سایر محصولات مراقبت از پوست کمک می کند تا به عمق بیشتری نفوذ کنند.
  • رنگ پوست را یک دست می کند.
  • گردش خون و تخلیه لنفاوی را تقویت می کند.
  • گردش سلولی را افزایش می دهد.
  • سنتز کلاژن را تحریک می کند.

دستگاه فیس آپ

آیا به دنبال مطمئن ترین و کارآمدترین دستگاه های لایه بردار صورت و بهترین دستگاه جوانسازی پوست در بازار هستید؟ اگر پاسخ سوال مثبت است، پس شما خوش شانس هستید زیرا شانس خوب، شما را به بهترین مکان ممکن رسانده است. ما اینجا هستیم تا در وقت شما صرفه جویی کنیم و استرس ناشی از بررسی های فراوان را از بین ببریم.

Face Up یکی از نوآوری‌های شرکت GP ایتالیا و یکی از محصولات منحصر به فرد این شرکت در دنیا است که به عنوان آخرین نسل دستگاه‌های میکرودرم ابریژن‌، جایگزین بسیار مناسبی برای میکرودرم‌های پودری است.

فیس آپ دارای یک هندپیس با چرخش اوربیتالی است که علاوه بر لایه‌برداری سبب ایجاد میکروپالس ماساژ بر روی پوست و عضلات صورت می‌گردد. این امر موجب افزایش خون‌رسانی در پوست و نهایتاً کلاژن سازی و تایتنینگ پوست می‌شود. دستگاه Face Up دارای شـش نـوع هـد بـا قـدرت لایـه بـرداری مختلـف می باشـد، ایــن هدهــا از جنــس ســیلکون کاربیــد بــوده کــه مانــع بــروز حساســیت می شــوند.

ايـن دسـتگاه داراي مدهـاي متنـوع درمانـي اسـت کـه بـر اسـاس ميـزان حساسـيت پوسـت بيمـار قابـل تنظيـم بـوده و بـه کمـک شـش نـوع هـد مختلـف بیـش از 15 حالـت درمانـی را فراهـم مـی آورد.

دستگاه فیس آپ

کاربرد دستگاه فیس آپ

  • لايه برداري سطحي و عمقي پوست
  • اصلاح اسکار
  • رفع چين و چروک
  • تايتنينگ پوست

مزایای دستگاه فیس آپ

  • لايه برداري يکنواخت
  • ميکروپالس ماساژ
  • کاربري سريع و آسان
  • داراي هدهاي متنوع درماني مناسب براي تمامي تيپهاي پوستي
  • داراي پروتکلهاي درماني و قابل تنظيم براي بيماران
  • عدم نياز به پودر و حذف کامل مشکلات ميکرودرمهاي پودري

قیمت دستگاه فیس آپ صورت

انواع دستگاه میکرودرم در بازارها وجود دارد که هر کدام قابلیت و کاربردی دارند. مدرن ترین آنها میکرودرم فیس آپ است. این دستگاه طراحی فوق العاده ای دارد. قیمت هایی که امروزه بر جامعه حاکم شده جلوه خوبی ندارد و مشتری را با مشکلات فراوانی رو به رو می کند. خرید مستقیم از واردکننده ها باعث می شود دستگاهی عالی، اصل و با قیمت مناسب تهیه کنید. برای خرید دستگاه فیس آپ با شماره تلفن 88955154-021 شرکت مهر آشکارگستر تماس بگیرید.

شرکت مهر آشکار گستر، برترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات پزشکی ویژه پوست، مو، زیبایی، لاغری، تناسب اندام و همچنین لیزرهای تخصصی زنان را ارائه می کند.

نتیجه گیری

هرچند مهمترین بخش از کار دستگاه فیس آپ صورت لایه برداری و پاکسازی پوست صورت است اما این دستگاه از ظرفیت و قابلیتی برخوردار است که می تواند در قسمت های مختلف بدن برای برطرف کردن ضایعات پوستی مورد استفاده قرار گیرد از این قسمت ها می توان به مواردی مثل قسمت های مختلف پوست بدن، پوست کشاله ران، قوزک پا، زیر چانه، روی شکم، پوست زانو، پوست بازوها و پوست گردن اشاره کرد.

مطالب مرتبط

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

برای بسیاری از مردان موهای ناخواسته بدن آزاردهنده است. بسیاری از مردان گزارش می دهند که هنگام رفتن به شنا یا تعطیلات خانوادگی نسبت به موهای زائد در بعضی نواحی احساس خودآگاهی دارند. اما تلاش برای از بین بردن موهای ناخواسته با اصلاح یا اپیلاسیون به سادگی یک رویکرد عملی...

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

اسکارها از یک پاسخ آشفته ترمیم زخم ایجاد می شوند که بافت فیبروتیک را به دلیل تشکیل نامنظم کلاژن پشت سر می گذارند. انواع مختلفی از اسکار وجود دارد که شامل اسکار آتروفیک، هیپرتروفیک، انقباضی و کلوئید می شود. درمان‌های موجود برای اصلاح اسکار بستگی به نوع اسکار دارد و از...

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

جراحی با فرکانس رادیویی استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا به بافت برای برش، انعقاد یا تخریب بافت است. این روشی موثر برای برداشتن خال های برجسته و سایر ضایعات پوستی با حداقل جای زخم است.   ضایعات و توده های پوستی مناسب برای برداشتن خال با فرکانس رادیویی...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی