انتخاب برگه
juliet

بهترین دستگاه جوانسازی واژن

از جمله محبوب ترین جراحی هایی که امروزه  در بین خانم ها شناخته شده است، جوانسازی واژن و یا واژینوپلاستی است. برای انجام جوانسازی واژن فقط بین 1 تا 2 ساعت زمان لازم است. در جوانسازی واژن جراح با کمک دستگاه لیزر های مخصوص جوانسازی واژن اقدام به محکم کردن عضلات و ساختار داخلی و بیرونی می نماید. جوانسازی واژن با لیزر به خانم هایی که با افزایش سن و یا زایمان های متعدد، ظاهر واژن شان دچار تغییرات زیادی شده است، توصیه می شود.

دلایل انجام جوانسازی واژن با لیزر

مطالعات نشان داده است که بین 83 تا 90 درصد خانم هایی که اقدام به جوانسازی واژن می نمایند، جواسازی موجب گردیده است که در روابط جنسی خود دارای بالاترین رضایت جنسی هستند. همچنین خانم هایی که با این ورش اقدام به جوانسازی نموده اند، بعد از جوانسازی با افزایش اعتماد به نفس و افزایش میل جنسی رو ب رو خواهند شد.

برای انجام جوانسازی با لیزر لازم است تا به جراح زیبایی واژن مراجعه نمایید. زیرا انجام جوانسازی نیاز به تبحر و مهارت دارد. تا با شناخت کامل از آناتومی واژن اقدام به جوانسازی نماید. همچنین از جمله مواردی که مهم است باید فرد برای انتخاب جراح زیبایی واژن در نظر بگیرد، دستگاهی است که از آن برای انجام لیزر استفاده می نماید. زیرا دستگاه مورد استفاده در جوانسازی واژن می تواند نتیجه جوانسازی را تغییر دهد.

فواید جوانسازی واژن با لیزر

از جمله فوایدی که جوانسازی واژن بعد از بهبود ظاهر و لابیا های واژن به همراه دارد، عبارتند از:

1-  کاهش اختلال کف لگن(PFD)

2-  کاهش بیماری های مربوط به مثانه و روده

3-  کاهش افتادگی رحم بعد از زایمان های متعدد

4-  مستحکم شدن بافت عضلات لگن

5-  جوانسازی واژن بعد از زایمان

6-  جوانسازی و بازسازی ظاهر واژن

7-  برطرف شدن برخی از بیماری های زنان

8-  کاهش و از بین بردن چین و چروک لابیا

9-  کاهش بی اختیاری ادرار

10-  کاهش مشکلات بیمار در هنگام دفع ادرار

همچنین جوانسازی واژن با لیزر که به عنوان یک جراحی سرپایی شناخته شده است می تواند میزان اصطکاک واژن با لباس های تنگ را که در برخی از خانم ها وجود دارد را نیز کاهش دهد. با انجام جواسازی واژن با لیزر به دلیل عدم ایجاد برش می توان فعالیت های طبیعی بدن به جز رابطه جنسی را از 2 روز بعد از لیزر ادامه داد.

 

بیشتر بخوانید: درمان شلی واژن با ژولیت

 

نحوه عملکرد جوانسازی واژن با لیزر

در هنگام استفاده از لیزر برای جوانسازی، با کمک از یک ابزار واسط، لیزر به داخل واژن انتشار داده می شود. در ادامه با توجه به این که از انرژی لیزر استفاده می شود، سلول های کلاژن ساز تحریک شده و با افزایش کلاژن در پوست واژن جوانسازی اتفاق می افتد. این افزایش کلاژن در پوست باعث می شود تا حالت ارتجاعی و الاستیکی پوست بهبود یابد و جوانسازی در واژن اتفاق افتد. جوانسازی واژن با لیزر باید به صورت دوره ای و سالیانه صورت گیرد، تا نتیجه مطلوب را همراه داشته باشد.

در این مقاله به توضیح دستگاه های جوانسازی واژن با لیزر پرداخته و ویژگی های هر یک را به طور جداگانه شرح خواهیم داد.

Micro Fractional Scanner

با استفاده از این تکنولوژی می توان بیشترین سرعت scanning  را در مقایسه با دیگر اسکنر ها و با کمترین زمان تجربه کرد. همچنین با بهبود سریع بافت تعداد MTZ در مقایسه با دستگاه های دیگر که با هر بار تابش بر روی پوست،  62500 نقطه در مساحتی معادل 6.25 سانتی متر مربع، انرژی از لیزر انتقال می دهد.

قطر beam 70µm – 100µm بسیار کم که موجب می گردد تا  آسیب حرارتی به پوست در کمترین احتمال  PIH قرار گیرد، از مهمترین ویژگی این دستگاه می باشد.

از دیگر ویژگی های دستگاه لیزر

1-  دانسیته نقاط تحت پوشش لیزر تا ^2 dot/(cm) 10000

2-  قابلیت پوشش 100% برای درمان

3-  resurfacing کامل

4-  قابلیت تنظیم توان تا 35 وات

5-  دارای قابلیت کنترل مدت زمان انتشار انرژی لیزر

6-  قابلیت تعیین میزان نفوذ در پوست به میزان دلخواه

7-   قابلیت تنظیم فاصله بین نقاط لیزر (از 0.1 تا 2 میلیمتر)

8-  دارای دو هندپیس برای جراحی

دستگاه لیزر CO2 fractional دارای 3 نوع هندپیس برای جراحی است که به شرح زیرند:

surgical: توسط اسکنر و هندپیس های  continues wave

surgical  : توسط اسکنر و هندپیس های pulse  -mode

توسط اسکنر scanning  -mode

لیزر ژولیت چیست؟

با رسیدن خانم ها به سن یائسگی و یا درمان بیماری های هورمونی مانند سرطان سینه، واژن نازک می شود. همچنین باعث ایجاد خشکی و خارش در زنان می شود. با استفاده از لیزر ژولیت می توان با بهبود ساختار واژن، موجب افزایش کیفیت روابط جنسی در خانم ها و کاهش برخی از عوارض موارد فوق الذکر خواهد شد.

از جمله موارد دیگری که باعث می شود تا خانم ها ترغیب شوند تا جوانسازی واژن انجام دهند، عوارض بعد از  بارداری، زایمان، افزایش سن می باشد. برخی از این افراد زمانی که عطسه می کنند، به طور غیر ارادی دچار نشت ادرار می شوند. به همین دلیل به این افراد پیشنهاد می شود تا برای درمان این عارضه اقدام به جوانسازی واژن با لیزر ژولیت نمایند. همچنین با استفاده از لیزر ژولیت می توان باعث لابیای ماژور و لابیا مینور نیز جوان شود. از مزایای استفاده از این لیزر می توان به سفت شدن عضله های لگن اشاره کرد. بنابراین همان طور که گفته شد درمان بی اختیاری ادرار با لیزر ژولیت متداول است.

آیا همه خانم ها می توانند از لیزر ژولیت استفاده نمایند؟

استفاده از لیزر ژولیت در خانم های باردار ممنوع است. همچنین خانم هایی که دارای خونریزی واژینالی غیر تشخیصی می باشند و همچنین دارای عفونت در واژن هستند انجام این لیزر تا بعد از درمان کامل توصیه نمی شود.

آیا جوانسازی واژن با  لیزر ژولیت درد دارد؟

با استفاده از بی حسی موضعی جوانسازی با لیزر ژولیت انجام می شود. برای ایجاد این بی حسی از کرم های بی حس کننده نیز استفاده می شود. بعد از انجام جراحی با لیزر ژولیت جراح زیبایی واژن در صورت نیاز فرد، مسکن تجویز می نماید. بیمار بعد از انجام لیزر به دلیل استفاده از لیزر دارای احساس کمی گرما و حرارت می نماید. که این امر طبیعی است و بعد از چند ساعت از بین می رود.

 

بیشتر بخوانید: درمان تیرگی واژن با لیزر ژولیت

 

مزیت های جوانسازی با لیزر ژولیت

1-  دارای دوره نقاهت کمی است

2-  به دلیل عدم استفاده از جراحی و بخیه می توان بعد از 7 روز به فعالیت های عادی برگشت.

تفاوت لیزر ژولیت با لیزر های دیگر مورد استفاده در جوانسازی واژن

برای درمان با لیزر ژولیت میزان دوره درمان کمتری نیاز است. در مابقی روش های درمانی با لیزر های دیگر نیاز است تا 4 جلسه درمان نیاز است. در صورتی که با لیزر ژولیت در 2 جلسه میتوان درمان را انجام داد.

لیزر ژولیت از نظر حجم نسبت به دستگاه های لیزر دیگر، کوچکتر است.

پرتو ژولیت دارای پرتو لیزری هوشمند است. این تکنولوژی پیشرفته درمانی دقیق تر و راحت تر نسبت به مابقی لیزر ها دارد که در جوانسازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل برای جوانسازی واژن می توان به راحتی از لیزر  ژولیت استفاده کرد.

بازسازی و درمان واژن با لیزر ژولیت (JULIET)

درمان با لیزر ژولیت از جمله راه های ملایم برای تحقق بخشیدن به تمامی اهداف منطقی افراد از جوانسازی واژن با لیزر است. زیرا این روش کاملا بدون درد و عارضه است و همچنین برای استفاده از این روش به منظور جوانسازی و جراحی واژن نیازی به بیهوشی نبوده و زمان بهبودی بعد از جوانسازی با استفاده از لیزر ژولیت  بسیار کم است.

شرکت مهر آشکار افتخار این را دارد با ارائه این دستگاه به جراحان زیبایی زنان، تحولی عظیم در جراحی زیبایی زنان ایجاد کرده است.

مزایای دستگاه لیزر JULIET

دستگاه لیزر JULIET دارای مزایای زیادی که جراحان زیبایی زنان با استناد بر این مزایا، اقدام به بازسازی و جوانسازی واژن نمایند.

از جمله مزایای دستگاه لیزر JULIET عبارتند از :

1-  عدم داشتن محدودیت زمانی

2-  بدون عارضه جانبی

3-  عدم درد در هنگام استفاده از این دستگاه

اهداف استفاده از لیزر برای  واژن

لیزر ژولیت که به منظور جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرد، امروزه در سرار جهان مورد استقبال بسیاری از زنان می باشد و این لیزر توانسته است زندگی و روابط جنسی خانم ها را بهبود ببخشد. در سال های گذشته جراحان زیبایی زنان و متخصص زنان به منظور انجام جوانسازی واژن اقدام به جراحی های نیمه تهاجمی می کردند، اما امروزه جراحان زیبایی برای رسیدن به بهترین نتیجه در جراحی زیبایی واژن از دستگاه های لیزر ژولیت نیز استفاده می کنند.

جوان سازی لبه های داخلی واژن

لیزر ژولیت با دارا بودن تکنیک های جدید در سیستم های لیزری خود، علاوه بر جوانسازی واژینال باعث می شود تا بی اختیاری ادراری در خانم ها کاهش یابد. همچنین به دلیل نفوذ تحت کنترل لیزر در ناحیه واژینال می توان بهترین نتیجه را از انجام لیزر با ژولیت انتظار داشت.

دستگاه های لیزر ژولیت به دلیل اثر حرارتی قابل کنترلی که دارند می توان آن را به عنوان دستگاه لیزری  با کمترین عارضه جانبی در مقایسه با مابقی دستگاه های لیرز برای جوانسازی واژن دانست. همچنین این دستگاه دارای بهترین نتیجه و ایمن ترین راه برای جوانسازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر ژولیت به عنوان جدیدترین تکنولوژی در جوانسازی واژن، دارای نتیجه طولانی مدت در کمترین زنان ممکن است.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

با تشکر ، گروه مدیریت سایت شرکت مهر آشکار گستر

مطالب مرتبط

بهترین روش جوانسازی و لیفت واژن بدون جراحی

بهترین روش جوانسازی و لیفت واژن بدون جراحی

جوانسازی و لیفت واژن بدون جراحی همان طور که می دانید با افزایش سن و تعدد زایمان، واژن زنان دچار افتادگی و گشادی خواهد شد. علاوه بر این، ظاهر اندام تناسلی زنان تغییر کرده و می تواند سبب کاهش میل جنسی و حتی کاهش اعتماد به نفس آن ها شود. در چند دهه گذشته جراحی های تهاجمی...

درمان خشکی واژن با لیزر ژولیت

درمان خشکی واژن با لیزر ژولیت

درمان خشکی واژن با لیزر ژولیت خشکی واژن یکی از عوارض متداولی است که اغلب در سنین یائسگی بانوان ایجاد می شود. این بیماری معمولا مشکلاتی از جمله کاهش میلی جنسی، حساسیت و خارش را در زنان به وجود می آورد که می تواند آزاردهنده باشد. در حال حاضر به واسطه پیشرفت تجهیزات...

تاثیر بالا رفتن سن بر واژن

تاثیر بالا رفتن سن بر واژن

ظاهر واژن با بالا رفتن سن و سال و زایمان های متعدد دستخوش تغییر می شود و شاید این تغییر ظاهر، باعث ناراحتی برای بسیاری از زنان شود. شاید برایتان سوال پیش آید که چه تغییراتی در ناحیه واژن طبیعی است و چه تغییراتی غیر طبیعی است. اولین مورد که اهمیت بسیاری دارد این است که...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی