انتخاب برگه

معرفی مهر آشکار گستر

شرکت مهرآشکار

شرکت مهر آشکار گستر با هدف ارائه برترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات پزشکی ویژه پوست، مو، زیبایی، لاغری، تناسب اندام و همچنین لیزرهای تخصصی زنان در سال 1380 شمسی پایه‌گذاری گردید.در این راستا با اخذ چندین نمایندگی انحصاری از برترین برندهای دنیا و تکمیل سبد کالایی خود و همچنین اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی به ارائه محصولات و خدمات مشغول می‌باشد.
در سالیان طی شده این شرکت با جذب نیروهای انسانی مجرب علمی و فنی و آموزش مستمر آنان و تشکیل گروه‌های مختلف کاری در زمینه تحقیق و توسعه، آموزش، فروش و بازاریابی، فنی و خدمات پس از فروش و … مفتخر است که با سرلوحه قراردادن اصل صداقت، کیفیت و رضایت‌مندی مشتریان، ارتباط موثر و قابل اعتمادی با آنان برقرار نموده است.
شرکت مهرآشکارگستر با اعتقاد به این موضوع که رقبای‌ ما، دوستانی هستند که موجب پیشرفت ما می‌گردند، موفق به برقراری رابطه دوستانه و حرفه‌ای مبتنی بر احترام متقابل با آنان شده است.
در این مدت، تلاش گردیده که با شرکت در سمینارها و کنگره‌های مختلف و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کلینیک‌های تخصصی، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و یا در محل شرکت سهم کوچکی در راستای انتقال دانش و معرفی فن‌آوری‌های جدید به کشور عزیزمان داشته باشیم.
هم‌ اکنون شرکت مهرآشکارگستر در ساختمان جدید خود در 5 طبقه شامل واحد‌های مختلف و همچنین سالن نمایشگاه محصولات و سالن کنفرانس با امکان برگزاری آموزش‌های تئوری و عملی آماده ارائه خدمات به پزشکان،متخصصان و دیگر عزیزان این عرصه از دانش پزشکی بوده و افتخار دارد در راستای توسعه روزافزون خانواده مشتریان مهرآشکار تلاش نماید.

fa_IRفارسی