Select Page

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2

در لیزر CO2، حفرات بسیار ریزی بر روی اپی درم پوست ایجاد و روند کلاژن سازی و تولید مجدد پوست، صورت می گیرد. همان طورکه می دانید، کلاژن مهم ترین بخش بدن انسان است که محافظت از پوست، ارگان ها و یا سایر قسمت های مهم بدن را بر عهده دارد.

 

یکی از مهم ترین مزایای لیزر Erbium: YAG، کم تهاجمی بودن آن می باشد و به گونه ای طراحی شده است که در رفع چین و چروک و خطوط موجود بر روی صورت و گردن بسیار موثر عمل می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیریدو به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

 

لیزر CO2 با تابش اشعه، به تولید مجدد پوست در قسمت های آسیب دیده کمک می کند. به مرور زمان، شاهد بهبود خاصیت الاستیسیته و استحکام پوست خواهیم بود. برخی مزایای درمان با لیزر CO2 عبارت است از:

  • رفع چین و چروک و خطوط
  • رفع جای اسکار
  • درمان زگیل های خوش خیم
  • رفع رینوفیما (غدد چربی روی بینی)

یکی از نقاط قوت این لیزر، استفاده از امواج با طول موج بسیار کوتاه و برداشت لایه های سطحی پوست بدون آسیب به بافت های اطراف می باشد. دوره نقاهت استفاده از این لیزر بسیار کوتاه و در حدود سه هفته می باشد.

لیزر-Erbium-YAG

لیزر-Erbium-YAG

کاربرد لیزر Erbium: YAG

  • یکی از مهم ترین مزایای لیزر Erbium: YAG، کم تهاجمی بودن آن می باشد و به گونه ای طراحی شده است که در رفع چین و چروک و خطوط موجود بر روی صورت و گردن بسیار موثر عمل می کند.
  • دوره نقاهت این لیزر نسبت به لیزر CO2 بسیار بسیار کوتاه تر و تنها در حدود یک هفته می باشد. احتمال بروز عوارض جانبی در این لیزر بسیار کم می باشد.
  • از دیگر کاربردهای لیزر Erbium: YAG می توان به رفع چین و چروک و خطوط اطراف چشم، اسکار و سیاهی اطراف چشم ها و ملاسما، اشاره کرد.

Latest Post

بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ (Face Up)

بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ (Face Up)

اگرچه اکثر مردم اهمیت تمیز نگه داشتن پوست را درک می کنند، اما برای بسیاری، مفهوم لایه برداری صورت یک مفهوم خارجی است. در حالی که تمیز کردن روزانه پوست ممکن است پوست را از آلودگی و چربی خلاص کند، اما لزوما به عنوان یک جوان کننده صورت عمل نمی کند یا به باز کردن منافذ...

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت در دوران جوانی، پوست صورت معمولاً صاف، درخشان و زیبا است. اما با افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض آفتاب، تغییرات جوی هوا و عوامل دیگر چهره ما دیگر نشاط و شادابی روزهای جوانی خود را از دست خواهد داد. افزایش سن و بروز علائم پیری پوست یک امر...

درمان اسکارهای بعد از سوختگی با لیزر Erbium: YAG

درمان اسکارهای بعد از سوختگی با لیزر Erbium: YAG

درمان اسکارهای بعد از سوختگی با لیزر Erbium: YAG خراش دادن سطح پوست، یکی از روش های بهبود ظاهر زخم و اسکار می باشد. پیشرفت های انجام شده در زمینه تکنولوژی، ابزارهای جدیدی را برای ترمیم زخم ارائه کرده است. سیستم های لیزری مانند لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2، بدون تماس...

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish