Select Page
جدیدترین روش لاغری با دستگاه مولتی پاور MULTIPOWER MC1

جدیدترین روش لاغری با دستگاه مولتی پاور MULTIPOWER MC1

با توجه به افزایش چاقی، دیدن افتتاح سالن های ورزشی و کلینیک های کاهش وزن بیشتر دور از انتظار نیست. مردم می خواهند زیبا باشند اما زمان و اراده کافی برای انجام این کار ندارند. دستگاه های لاغری بدن سعی می کنند نیازهای مشتریان را برآورده سازند. این دستگاه ها به افراد کمک می‌کنند تا وزن خود را به سرعت و کارآمد کاهش دهند، بدون اینکه باعث تعریق آن‌ها شوند.

دستگاه مولتی پاور به عنوان کارآمدترین، ایمن‌ترین و فشرده‌ترین پلتفرم اولتراسوند، فرکانس رادیویی و ماساژ وکیوم برای لیفت صورت، شکل دادن به بدن و سفت‌کردن پوست بدون جراحی در حال حاضر در ایران موجود است. اگرچه زنان بیشتری از این وسایل استفاده می کنند، اما مردان نیز می توانند از آنها بهره مند شوند.

هدف از این فناوری حذف سلول های چربی نیست، بلکه کاهش آنها به اندازه طبیعی فیزیولوژیکی است. بنابراین، نکروز یا آپوپتوز وجود ندارد و بسیار بی خطر است.

 

لاغری غیر تهاجمی با دستگاه مولتی پاور

لاغری غیر تهاجمی چیست؟

این روشی است که می تواند برای کاهش چربی اضافی بدن بدون جراحی استفاده شود. لاغری غیرتهاجمی عوارض جانبی بسیار کمی دارد و به همین دلیل افرادی که وزن ایده آل خود کمی اضافه وزن دارند نیز می توانند از آن برای رسیدن به تناسب اندام مورد نیاز بهره ببرند. حتی این افراد با استفاده از دستگاه های لاغری غیر تهاجمی می توانند به نتایج بسیار بهتری دست یابند.

جدیدترین روش های لاغری غیر تهاجمی

هر روز، تکنولوژی امکانات و اصول بسیار متنوعی را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم خروجی با کیفیت بالاتری داشته باشیم. امروزه درمان های زیادی برای از بین بردن چربی های موضعی وجود دارد. دستگاه های لاغری غیر تهاجمی برای کاهش تدریجی چربی بدن بدون جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. با این روش ها می توان چربی زیر جلدی پهلوها، ران ها و شکم را که تجمع بافت چربی در زیر پوست و روی ماهیچه ها هستند کاهش داد. علاوه بر این، لاغری غیر تهاجمی یکی از جدیدترین روش های درمانی با تکنولوژی بالا است که در سراسر جهان مورد استفاده و تایید قرار گرفته است.

لاغری موضعی با دستگاه مولتی پاور

 

دستگاه لاغری موضعی

دستگاه‌های پزشکی تحت نظارت FDA می‌توانند به کاهش وزن یا مدیریت وزن بیماران کمک کنند. FDA دستگاه ها را بر اساس میزان وزنی که فرد انتظار کاهش وزن دارد را به عنوان دستگاه های کاهش وزن یا مدیریت وزن دسته بندی می کند. متداول ترین سوالی که ما می پرسیم این است که چگونه دستگاه های لاغری منجر به کاهش وزن می شوند؟ انواع مختلفی از دستگاه های لاغری وجود دارد که از نظر پزشکی ثابت شده است که می تواند به شما کمک کند لاغر و پیکرتراشی کنید. دستگاه های لاغری چربی های موضعی را در قسمت های مختلف بدن درمان می کند و همچنین پوست اطراف ناحیه را سفت می کند. انواع مختلف دستگاه‌های لاغری کاهش وزن می‌توانند بدن را به روش‌های منحصر به فرد و مفیدی تحریک کنند که با سایر اشکال ورزش ممکن نیست.

 

 

کانتورینگ بدن با ترکیب اولتراسوند و RF

ترکیب کویتیشن اولتراسوند با فرکانس رادیویی یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین روش‌های درمانی در بازار برای درمان‌های پیکرتراشی یا بازسازی بدن بوده است. تکنولوژی کویتیشن فناوری امواج فراصوت را معرفی می‌کند که به دستیابی به نتایج لاغری کمک می‌کند. فرکانس رادیویی یک روش درمانی عالی است که به بهبود رنگ پوست کمک می کند. هنگام ترکیب این فناوری با خلاء، که تخلیه لنفاوی را تحریک می کند و نور مادون قرمز که جوانسازی را تحریک می کند، سیستم حرفه ای مولتی پاور ساخته شده است تا نتایج واقعی پیکر سازی بدن را ارائه دهد.

مزایای درمان کانتورینگ بدن با اولتراسوند کاویتاسیون و فرکانس رادیویی (RF)

  • فناوری کاهش چربی فراصوت با فرکانس پایین
  • تکنولوژی ایمن و حرفه ای
  • کاهش دهنده چربی موضعی غیرتهاجمی و قدرتمند
  • درمان بدون درد و بدون زمان استراحت
  • ایجاد شده توسط پزشکان برای کاهش موضعی چربی بدن
  • نتایج فوری و طولانی مدت

دستگاه مولتی پاور

دستگاه لاغری مولتی پاور

دســتگاه MULTIPOWER MC1 ســاخت شــرکت GP ایتالیــا یــک پلتفــرم کامــل بــرای کلینیک هــای لاغــری و تناســب انــدام اســت کــه بــا ترکیــب تکنولوژی هــای اولتراســوند و رادیــو فرکانســی و دارا بــودن 4 هندپیــس اختصاصــی، کاملتریــن و مؤثرتریــن دســتگاه در زمینــه لاغــری غیرتهاجمــی در ســطح جهــان است.

ایـن دسـتگاه در واقـع نسـل جدیـد دسـتگاه PLUS MC1 اسـت کـه عـلاوه بـر هندپیـس درنـاژ لنفـاوی و اولتراسـوند دارای دو هندپیـس دیگـر جهـت فـرم دهـی و تایتنینـگ تمـام نواحـی بـدن و صـورت بـا کمـک تکنولـوژی ترکیـب امـواج RF و Ultrasound است.

کاربرد درمانی دستگاه مولتی پاور

  • درمان چاقی موضعی و سلولیت
  • فرم دهی، تایتنینگ و لیفتینگ صورت و بدن
  • کاهش سایز در هر جلسه
  • افزایش جریان خون مویرگی در زیر پوست
  • درمان چین و چروک
  • بهبود شلی پوست صورت و گردن
  • درناژ لنفاوی

 

مزایای دستگاه مولتی پاور

 

ویژگی های دستگاه مولتی پاور

MedioStar

دارای چهار هندپیس اختصاصی جهت افزایش اثربخشی، دقت و تنوع درمان:

  • هندپیـس لاغـری، فـرم دهـی و تناسـب انـدام بـا طراحـی منحصـر بـه فـرد همـراه بـا دو مولـد اولتراسـوند جهـت تمرکـز بیشـتر بـر ناحیـه درمـان
  • هندپیس تایتنینگ و فرم دهی بدن با ترکیب هم زمان امواج اولتراسوند و رادیو فرکانسی
  • هندپیــس ویــژه لاغــری و تایتنینــگ صــورت و غبغــب بــا ترکیــب همزمــان امــواج رادیــو فرکانســی و فعــال ســازی متوالــی ســه مولــد اولتراســوند بــه صــورت دایــره ای شــکل
  • هندپیس اختصاصی جهت درناژ لنفاوی و تسریع خروج چربی های آزاد شده بدن

برنامه متنوع درمانی

دارای بیش از 70 برنامه متنوع درمانی و مدهای اختصاصی از جمله:

  • Sweep: جهت تأثیرگذاری بر روی سلول های چربی در عمق های مختلف با تغییر خودکار فرکانس
  • Plus LF: :برای درمان سلولیت با استفاده از امواج اولتراسوند با فرکانس پایین

Latest Post

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

برای بسیاری از مردان موهای ناخواسته بدن آزاردهنده است. بسیاری از مردان گزارش می دهند که هنگام رفتن به شنا یا تعطیلات خانوادگی نسبت به موهای زائد در بعضی نواحی احساس خودآگاهی دارند. اما تلاش برای از بین بردن موهای ناخواسته با اصلاح یا اپیلاسیون به سادگی یک رویکرد عملی...

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

اسکارها از یک پاسخ آشفته ترمیم زخم ایجاد می شوند که بافت فیبروتیک را به دلیل تشکیل نامنظم کلاژن پشت سر می گذارند. انواع مختلفی از اسکار وجود دارد که شامل اسکار آتروفیک، هیپرتروفیک، انقباضی و کلوئید می شود. درمان‌های موجود برای اصلاح اسکار بستگی به نوع اسکار دارد و از...

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

جراحی با فرکانس رادیویی استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا به بافت برای برش، انعقاد یا تخریب بافت است. این روشی موثر برای برداشتن خال های برجسته و سایر ضایعات پوستی با حداقل جای زخم است.   ضایعات و توده های پوستی مناسب برای برداشتن خال با فرکانس رادیویی...

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish