انتخاب برگه
درمان تیرگی ناحیه تناسلی

درمان تیرگی ناحیه تناسلی با دستگاه ژولیت

تیرگی ناحیه تناسلی یکی از مسائل آزاردهنده برای زنان است و دلایل بسیاری برای این عارضه وجود دارد. یکی از روش های موثر برای درمان تیرگی ناحیه ژنیتال، لیزر ژولیت است. دستگاه ژولیت با تکنولوژی خاص و پیشرفته، رنگ تیره ناحیه تناسلی را برطرف می کند و تفاوت رنگ ناحیه تناسلی با دیگر نواحی بدن را تا حد زیادی کاهش می دهد.

درمان تیرگی ناحیه تناسلی

علت تیرگی ناحیه تناسلی

در صورتی که پوست ناحیه تناسلی و مقعد تا حدودی تیره تر از دیگر نواحی بدن باشد، این مورد کاملاً طبیعی است. ولی گاهی اوقات این تفاوت رنگ بسیار شدید است و احتمالاً عدم تعادل هورمون ها باعث بروز این تیرگی است. در مواردی نیز دیده شده است که تیرگی ناحیه تناسلی به دلیل سندرم تخمدان پلی کیستیک است.

در ادامه به برخی از دلایل اصلی تیرگی واژن اشاره می کنیم:

  •  مصرف برخی مواد شیمیایی و پودرهای تالک (پودر ضد عرق)
  • عدم تعادل هورمون ها
  • کمبود ویتامین
  • دلایل ژنتیکی
  • افزایش وزن
  • استفاده بیش از حد از تیغ و ژیلت
  • پوشیدن لباس های زیر تنگ
  • تولید بیش از حد ملاتونین
  • عفونت ها
  • کم کاری تیروئید
  • تخمدان پلی کیستیک

درمان تیرگی ناحیه تناسلی

در برخی بیماران تغییر رنگ ناحیه تناسلی با خارش همراه است که این حساسیت و خارش یکی از علائم التهاب است. التهاب در اغلب موارد ناشی از عفونت های قارچی یا حساسیت به برخی صابون ها و لباس های زیر است. استفاده از لیزر برای روشن کردن ناحیه تناسلی می تواند یکی از روش های بسیار موثر باشد. ولی در ابتدا باید دلیل اصلی تیرگی تشخیص داده شود و راه های درمانی مناسب برای بیمار در پیش گرفته شود، سپس در صورتی که نتیجه ای حاصل نشد می توان از لیزر ژولیت استفاده کرد.

سفید کردن ناحیه تناسلی با محصولات سفید کننده و بلیچینگ خطرات بسیاری دارد و می تواند عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.

شرکت تجهیزات پزشکی مهرآشکار گستر تأمین کننده و وارد کننده دستگاه های لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و زیبایی زنان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

 

بهترین گزینه برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی

لیزر اربیوم یاگ با روش درمانی کم تهاجمی و با هدف تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین به بهبود عروق کرونری و مخاط واژن کمک می کند. این دستگاه لیزر یکی از پر فروش ترین دستگاه های لیزر در زمینه زیبایی زنان است. تکنیک مورد استفاده در این دستگاه همانند تکنیک جوانسازی صورت، از انرژی نور بهره می برد و انرژی را به بافت های زیرین پوست هدایت می کند تا کلاژن سازی انجام شود.

طراحی جدید دستگاه ژولیت

این طراحی جدید به اپراتور این امکان را می دهد که به راحتی و بدون خستگی از دستگاه استفاده کند. همچنین این دستگاه مجهز به هندپیس یکبار مصرف استریل بوده که تنها برای یک بیمار قابل استفاده است، از اینرو خطر انتقال بیماری صفر بوده و بهداشت بیماران به طور کامل رعایت می شود.

منبع : http://youngwomenshealth.org/2019/01/24/vagina-and-butt-cheek-dark-and-itchy/ http://www.asclepion.com/asclepion_product/juliet-the-feminine-laser/#1465730256856-09002303-920a

مطالب مرتبط

بهترین روش جوانسازی و لیفت واژن بدون جراحی

بهترین روش جوانسازی و لیفت واژن بدون جراحی

جوانسازی و لیفت واژن بدون جراحی همان طور که می دانید با افزایش سن و تعدد زایمان، واژن زنان دچار افتادگی و گشادی خواهد شد. علاوه بر این، ظاهر اندام تناسلی زنان تغییر کرده و می تواند سبب کاهش میل جنسی و حتی کاهش اعتماد به نفس آن ها شود. در چند دهه گذشته جراحی های تهاجمی...

درمان خشکی واژن با لیزر ژولیت

درمان خشکی واژن با لیزر ژولیت

درمان خشکی واژن با لیزر ژولیت خشکی واژن یکی از عوارض متداولی است که اغلب در سنین یائسگی بانوان ایجاد می شود. این بیماری معمولا مشکلاتی از جمله کاهش میلی جنسی، حساسیت و خارش را در زنان به وجود می آورد که می تواند آزاردهنده باشد. در حال حاضر به واسطه پیشرفت تجهیزات...

تاثیر بالا رفتن سن بر واژن

تاثیر بالا رفتن سن بر واژن

ظاهر واژن با بالا رفتن سن و سال و زایمان های متعدد دستخوش تغییر می شود و شاید این تغییر ظاهر، باعث ناراحتی برای بسیاری از زنان شود. شاید برایتان سوال پیش آید که چه تغییراتی در ناحیه واژن طبیعی است و چه تغییراتی غیر طبیعی است. اولین مورد که اهمیت بسیاری دارد این است که...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی