انتخاب برگه
دستگاه های آنالیز پوست

پوستی شاداب و درخشان با خرید دستگاه های آنالیز پوست

با پیشرفت فناوری هر روز، تعجبی ندارد که حوزه پزشکی وارد عمل شود. حوزه سلامت در زمینه درمان و تشخیص بیماری‌های مختلف در سراسر بدن پیشرفت‌های زیادی داشته است. یکی از راه‌هایی که می‌توانیم به بیماران خود کمک کنیم، استفاده از دستگاه‌ های آنالیز پوست است. بسیاری درک نمی کنند یا حتی نمی دانند که یک آنالایزر پوست چه کاری ممکن است انجام دهد. دستگاه آنالیز پوست برای هر نوع پوست، رنگ و سنی عالی است.

 

چه زمانی باید آنالیز پوست انجام شود؟

ماهی یک بار ایده آل است. با این حال، اگر در مورد سلامت پوست خود جدی هستید و می خواهید بدانید که آیا محصولاتی که استفاده می کنید کار می کنند یا خیر. استفاده از آن دو بار در ماه تضمین می کند که می توانید پیشرفت پوست خود را زیر نظر داشته باشید.

عوامل زیادی بر تجزیه و تحلیل پوست شما تأثیر می‌گذارند. رویدادهای استرس‌زا، مصرف مواد غذایی و مایعات، انتخاب‌های ورزشی، و قرار گرفتن در معرض محیطی مانند رطوبت یا فعالیت‌های خارج از منزل به تغییرات داخلی سلول‌ها کمک می‌کنند. تغییرات درونی در نهایت به تغییرات بیرونی یا بصری تبدیل می‌شوند.

پوست یک اندام پویا و دائماً در حال تغییر است و نیازهای غذایی آن نیز در طول سال تغییر می کند. دانستن وضعیت فعلی پوست به شما کمک می کند تا نیازهای آن را درک کنید و با رفع این نیازها به پوست درخشانی که همیشه می خواستید دست یابید.

 

دستگاه آنالیز پوست چیست؟

 

 

دستگاه آنالیز پوست چیست؟

هرکسی که می‌خواهد درباره پوست خود اطلاعات بیشتری کسب کند و برای یافتن بهترین محصولات و درمان‌ها برای بهترین استفاده از پوست خود، مشاوره‌ای عمیق داشته باشد. آنالایزرهای پوست با بزرگنمایی پوست بیمار، عکاسی و فیلم برداری زنده و امکان دانلود تصاویر در دستگاه ثابت، به شما کمک می کنند تا بسیاری از بیماری های پوستی مختلف را تشخیص دهید. بنابراین شما می توانید واقعا بنشینید و تمام قسمت ها و مسیرهای مختلف پوست بیمار خود را ببینید. توانایی شکستن هر لایه از پوست و مشخص کردن مشکل با استفاده از دستگاه های آنالیز پوست برای دنیای پزشکی جدید است و چیزی جز ستایش نمی تواند باشد.

 

کل فرآیند آنالیز پوست چقدر طول می کشد؟

آنالیز عمیق پوست معمولاً 15 دقیقه طول می کشد، اما بسته به ارائه دهنده خدمات و نوع آنالایزر پوستی که آنها استفاده می کنند، ممکن است تا 2 دقیقه طول بکشد. این ممکن است شامل گرفتن عکس، پرسیدن سوالاتی در مورد سابقه پوست شما و تجزیه و تحلیل نتایج آزمایشات باشد.

 

بیشتر بخوانید: درمان ضایعات عروقی با لیزر کوادرو استار یلو QuadroStar Yellow

مزایای دستگاه های آنالیز پوست

 

 

قابل حمل

یکی از مزیت‌ها و پیشرفت‌های این دستگاه آنالایزر پوست دستی و بی‌سیم بودن آن است. این بدان معناست که شما می توانید در اتاق و اطراف بیمار خود حرکت کنید تا به راحتی زوایای صحیح تصویربرداری را بدست آورید. قابل حمل بودن، دستگاه را تبدیل به یک دستگاه عالی برای قرار ملاقات های حین حرکت می کند. و در هر لحظه ای که ممکن است در حال تماس باشید به شما کمک کند. عاری بودن از سیم و جک دیواری این امکان را به شما می دهد که با دستگاه در اتاق پرسه بزنید. و بیمار را همیشه به عنوان تمرکز اصلی خود نگه دارید.

 

دیدن، یعنی باور کردن

بسیاری از مردم، متأسفانه، باور نمی کنند که یک بیماری جدی است، مگر اینکه بتوانند یک حس فیزیکی برای آن پیدا کنند. به عنوان مثال، اگر به بیمار خود بگویید که ممکن است یک بیماری پوستی خشک داشته باشد و باید مراقب مرطوب‌کننده باشد. ممکن است توصیه‌های شما را بپذیرد، یا ممکن است به روال معمول خود ادامه دهد. زیرا پوست خوب به نظر می‌رسد و احساس می‌کند که این کار را انجام می‌دهد. نیازی نیست از مشاوره تخصصی شما استفاده کند.

با این حال، اگر یک دستگاه آنالایزر پوست دارید، می‌توانید هر لایه از پوست بیمار خود را تجزیه کنید. و به او نشان دهید که مشکلات پوستی او کجاست. همچنین می‌توانید تصاویر دیجیتالی از پوست واقعی‌شان را به آن‌ها نشان دهید.

 

دانستن بیشتر از همیشه

با استفاده از دستگاه های آنالیز پوست، آینده در حال حاضر است. آنالایزرهای پوست به ما توانایی تشخیص واضح تر و با اطمینان بیشتر را می دهند. نه تنها این، بلکه همچنین می‌توانیم طرح‌های درمانی مفیدی را ارائه کنیم که مسائلی را که در عمق پوست وجود دارد، هدف قرار دهند. برای اینکه در مورد مراقبت از پوست با کیفیت برای بیماران و مشتریان خود یک قدم جلوتر بمانید، یک آنالایزر پوست پاسخ شما است. با ارائه تصاویر و ویدیوهای شگفت انگیز و واضح از پوست واقعی بیماران خود را در جریان قرار دهید. و با استفاده از جدیدترین فناوری ها، خود را در پیش بگیرید.

 

انواع دستگاه آنالیز پوست

تجزیه و تحلیل پوست فرآیند درک تاریخچه فعلی و گذشته پوست شما است. اکثر حرفه ای ها مانند؛ متخصصان پوست، کلینیک های زیبایی، اسپا و شرکت های مراقبت از پوست از ابزارها یا دستگاه های تشخیصی برای انجام این آزمایش ها استفاده می کنند. یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های تشخیصی که این افراد حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند، آنالایزر پوست است. این نوع ابزار تشخیصی پوست طیف گسترده ای از گزینه های تجزیه و تحلیل پوست را ارائه می دهد. شرکت مهر آشکار گستر دو نوع از دستگاه های تشخیصی و آنالایزر پوست را ارائه می دهد.

 

 

دستگاه آنالیز پوست MC 1000

 

دستگاه آنالیز پوست MC 1000

MC 1000  ساخت کمپانی CK آلمان یکی از دستگاه‌های توانمند در این زمینه است که پارامتر‌های مختلف پوستی از جمله رطوبت، چربی، ملانین و پیگمانته را مشخص می‌کند. همچنین این دستگاه دارای دوربین Visio Scope جهت عکس برداری از مشکلات پوستی مانند چین و چروک (Wrinkles)، منافذ (Pores)، لکه ها (Spots)، سبوم (Sebum) و پوسته پوسته شدن (Desquamation) است.

 

 

ویژگی های دستگاه MC 1000

  • تعيين و ذخيره اطلاعات و پارامترهاي اندازه گيري شده قبل و بعد از درمان بيماران
  • ارائه گزارشات کاملا تخصصي به پزشک
  • قابليت چاپ و ذخيره سازي اطلاعات در کامپيوتر
  • افزايش دقت در تشخيص و درمان
  • بررسي تخصصي و مرحله به مرحله روند درمان
  • مجهز به دوربين Scope Visio

 

 

دستگاه آنالیز پوست Visio Face 1000D

 

دستگاه آنالیز پوست Visio Face 1000D

Visio face  یک دستگاه تخصصی جهت عکسبرداری از صورت بیماران و آنالیز پوست صورت است که توسط مهندسین آلمانی شرکت CK آلمان طراحی و ساخته شده است. این دستگاه دارای نرم‌افزاری بسیار دقیق جهت تجزیه و تحلیل تصاویر گرفته شده است. که با پردازش این تصاویر، مشکلات پوستی از قبیل منافذ، لکه‌ها و چین و چروک  را بر روی تصویر مشخص کرده و تعداد آن را نمایش می‌دهد.

Face Visio علاوه بر کمک به پزشک در درمان بیماری، باعث افزایش رضایتمندی بیماران را از درمان می شود. زیرا با ذخیره کردن اطلاعات مربوط به بیماران در هر جلسه درمانی می‌توان تصاویر و اطلاعات قبل و بعد از درمان را باهم مقایسه کرد. و در نهایت از روند درمان بیماران یک فایل تصویری و یک گزارش تهیه نمود.

 

 

ویژگی های دستگاه Visio Face 1000D

  • اندازه گيري، ذخيره و آناليز پارامترهاي بيمار قبل و بعد از درمان
  • ارائه گزارشات کاملا تخصصي به پزشک
  • قابليت چاپ و ذخيره سازي اطلاعات در کامپيوتر
  • افزايش دقت در تشخيص و درمان
  • بررسي تخصصي و مرحله به مرحله روند درمان
  • تهيه تصاوير قبل و بعد با کيفيت بالا و شرايط نوري يکسان

مطالب مرتبط

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

لیزر موهای زائد مردان با MeDioStar Monolith Alex

برای بسیاری از مردان موهای ناخواسته بدن آزاردهنده است. بسیاری از مردان گزارش می دهند که هنگام رفتن به شنا یا تعطیلات خانوادگی نسبت به موهای زائد در بعضی نواحی احساس خودآگاهی دارند. اما تلاش برای از بین بردن موهای ناخواسته با اصلاح یا اپیلاسیون به سادگی یک رویکرد عملی...

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

درمان اسکار با دستگاه لیزر MCL31 Dermablate

اسکارها از یک پاسخ آشفته ترمیم زخم ایجاد می شوند که بافت فیبروتیک را به دلیل تشکیل نامنظم کلاژن پشت سر می گذارند. انواع مختلفی از اسکار وجود دارد که شامل اسکار آتروفیک، هیپرتروفیک، انقباضی و کلوئید می شود. درمان‌های موجود برای اصلاح اسکار بستگی به نوع اسکار دارد و از...

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

برداشتن خال با دستگاه Radio Pulse 100

جراحی با فرکانس رادیویی استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا به بافت برای برش، انعقاد یا تخریب بافت است. این روشی موثر برای برداشتن خال های برجسته و سایر ضایعات پوستی با حداقل جای زخم است.   ضایعات و توده های پوستی مناسب برای برداشتن خال با فرکانس رادیویی...

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی