انتخاب برگه
لیفت صورت با نخ APTOS

لیفت صورت با نخ APTOS

لیفت صورت با نخ APTOS

با بالا رفتن سن و سال شاهد شل شدن بافت های صورت می شویم که با روش های مختلف درمانی مانند جراحی لیفت صورت، لیفت ابرو و لیفت گردن می توان به بهبود ظاهر کمک کرد. استفاده از نخ های لیفت APTOS که دارای خار های زاویه دار در یک سمت با لبه های تیز است، به جمع کردن بافت های نرم کمک کرده و باعث لیفت صورت و بهبود تناسب آن می شود.

این تکنیک بسیار ساده است و با کمک گرفتن از سوزن برای وارد کردن نخ در موقعیت هایی مناسب، پروسه لیفت را انجام می دهد. نتیجه این روش لیفت صورت عالی است و برای طولانی مدت دوام می آورد.

بالا رفتن سن و سال در بخش ها و بافت های مختلف صورت تاثیر می گذارد. روش لایه برداری پوست صورت می تواند منجر به سفت شدن پوست شود ولی بافت های نرم داخلی را لیفت نمی کند. بنابراین این راه حل برای لیفت صورت مناسب نیست.

معمولاً برای حل کردن یک مشکل ظاهری، ترکیبی از روش های مختلف درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

لیفت صورت با نخ APTOS

لیفت صورت با نخ APTOS

نخ های APTOS از سال 1999 مورد استفاده قرار می گرفتند. در سال 1999 یک صد بیمار تحت این روش درمانی قرار گرفتند. این بیماران بین سنین 22 تا 77 سال بودند. 94.4 درصد از بیماران را زنان تشکیل می دادند. برای 130 بیمار تنها لیفت با نخ انجام شد در حالی که برای 27 بیمار همزمان با لیفت نخ، جراحی های دیگری هم انجام گرفت.

چگونگی استفاده از نخ های لیفت APTOS

نخ های APTOS از جنس مواد زیست سازگار، پولیمریک و مواد بیولوژیکال می باشد. این نخ های نرم از دندانه هایی که انتهای تیزی دارند تشکیل می شود. بنابراین پس از جایگذاری نخ ها در صورت، امکان جابه جایی آن ها در بافت های نرم و در جهت مخالف وجود ندارد. به این ترتیب بعد از جایگذاری نخ در نواحی مناسب، صورت لیفت شده و حجم مناسبی پیدا می کند.

از سوزن برای هدایت این نخ ها استفاده می شود و نخ های لیفت در صورت جایگذاری می شوند.

معمولاً برای جایگذاری این نخ ها از یک درصد لیدوکائین استفاده می شود تا هنگام ورود و خروج سوزن دردی احساس نشود.

در ابتدا نواحی در صورت علامت زده می شود و سپس سوزن وارد می شود. نخ در جای خود ثابت می شود و به این ترتیب شکل مطلوب برای بافت های نرم به دست می آید. امکان دارد انتهای نخ به سمت بالا کشیده شود تا دندانه های نخ، بافت های نرم را درگیر کند. سر نخ در زیر سطح پوست بریده می شود.

شرکت تجهیزات پزشکی مهرآشکار گستر تأمین کننده و وارد کننده دستگاه های لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و زیبایی زنان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88961814 – 88955154 تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

نتیجه گیری

استفاده از این روش لیفت صورت، راحت است و به سرعت انجام می گیرد. دوران نقاهت این روش بسیار کوتاه مدت است ولی لازم است از حرکت دادن صورت و جویدن بیش از حد برای دو تا سه هفته خودداری شود. نتیجه نهایی این روش را می توان در انتهای جلسه لیفت صورت مشاهده کرد. از نخ لیفت APTOS برای از بین بردن افتادگی بافت های صورت و گردن و بهبود تناسب صورت استفاده می شود.

منبع : http://www.aptos.global/

مطالب مرتبط

بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ (Face Up)

بهترین روش لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ (Face Up)

اگرچه اکثر مردم اهمیت تمیز نگه داشتن پوست را درک می کنند، اما برای بسیاری، مفهوم لایه برداری صورت یک مفهوم خارجی است. در حالی که تمیز کردن روزانه پوست ممکن است پوست را از آلودگی و چربی خلاص کند، اما لزوما به عنوان یک جوان کننده صورت عمل نمی کند یا به باز کردن منافذ...

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت

بهترین روش برای لیفت صورت در دوران جوانی، پوست صورت معمولاً صاف، درخشان و زیبا است. اما با افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض آفتاب، تغییرات جوی هوا و عوامل دیگر چهره ما دیگر نشاط و شادابی روزهای جوانی خود را از دست خواهد داد. افزایش سن و بروز علائم پیری پوست یک امر...

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2

تفاوت لیزر Erbium: YAG و لیزر CO2 در لیزر CO2، حفرات بسیار ریزی بر روی اپی درم پوست ایجاد و روند کلاژن سازی و تولید مجدد پوست، صورت می گیرد. همان طورکه می دانید، کلاژن مهم ترین بخش بدن انسان است که محافظت از پوست، ارگان ها و یا سایر قسمت های مهم بدن را بر عهده دارد....

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRفارسی